1.1 Худалдан авалтын журам, үйл явцыг тодорхойлон шинэчлэн сайжруулалт хийх, санал авах, батлуулах, танилцуулах; 1.2 Худалдан авалтын бодлого журам, үйл явцыг хэрэгжүүлэх, хэрэгжилтэд хяналт тавих, байнгын сайжруулалт хийх; 1.3 Өдөр тутмын үйл ажиллагаанд шаардлагатай бараа, материалын нормыг гаргах, батлуулах, холбогдох нөөцийг бүрдүүлэх; 1.4 Худалдан авалтын судалгаа, харьцуулалтыг хийх; 1.5 Гадаад болон дотоодын худалдан авах үйл ажиллагааг зохион байгуулах, төсөв батлуулах, танилцуулах; 1.6Үйлдвэрлэгч, нийлүүлэгч, үйлчилгээ үзүүлэгч байгууллагатай хэлцэл хийх, гэрээ байгуулан худалдан авах үйл ажиллагааг зохион байгуулах; 1.7 Компанийн хэмжээний үндсэн хөрөнгийн жагсаалт гаргах, бүртгэх; 1.8 Эдэлгээний хугацаа дууссан хөрөнгийг актлах санал хүсэлт өгөх; 1.9 Үндсэн хөрөнгийн тооллогын жилд 2 удаа хийх, түүнтэй холбоотой тайлан гаргахад туслах, удирдлагуудад танилцуулах;