Нөхөн төлбөрийн материал хүлээн авах, материалын бүрдлийг хянах, мэдээлэл зөвлөгөө өгөх
Ажлын байрны үндсэн чиг үүрэг: 1. Компанийн бизнес гүйлгээг НББОУС, СТОУС, НББ-ийн тухай хууль, татварын тухай хууль, хөдөлмөрийн тухай хууль болон бусад хууль, дүрэм, журамд үндэслэн, үнэн зөв, бодитой бүртгэх, хуулийн хугацаанд нь холбогдох тайлангуудыг бэлтгэх, тайлагнах; 2. Тасралтгүй суралцах, компанийн бизнесийн гүйлгээг бүртгэхдээ шинэчлэгдсэн хууль, тогтоомж, стандартыг баримтлах, шаардлагатай тохиолдолд Компанийн бодлого, дүрэм, журамд өөрчлөлт оруулах, шинээр боловсруулах; 3. Компанийн зорилго зорилттой уялдуулан стратеги төлөвлөгөө, санхүүгийн төсөв, тооцоо боловсруулах, гүйцэтгэх 4. Компанийн ашигт ажиллагаа, хөрвөх чадвар болон актив, пассивын удирдлагад хэрэгтэй мэдээллийг бэлтгэх, санал оруулах гэх мэт удирдлагын багийг шийдвэр гаргахад хэрэгтэй мэдээллээр хангах; 5. Бизнес гүйлгээг тухай бүр бүртгэж, хяналтын орчин бүрдүүлэхэд манлайлалтай байх ба зардлын хяналт болон бэлэн мөнгөний удирдлагыг хэрэгжүүлэх;.
Компанийн үйл ажиллагааны эрсдэлийн удирдлагын тогтолцоог тодорхойлох, эрсдэлийн бодлого журам зааврыг боловсруулах, хэрэгжилтэд хяналт тавих, эрсдэлийн соёлыг танин мэдүүлэх, дотоод хяналтын тогтолцоонд дүн шинжилгээ хийж хяналтыг бэхжүүлэх
Даатгалын үйл ажиллагаанд мөрдөгдөх шинэлэг загвар санаачлагыг гаргах, Даатгалын шинээр болон сунгалт хийгдэж буй гэрээнүүдийн хариуцлагын хэмжээг судлан давхар даатгал хийх эсэх талаар судлагаа хийх Даатгалын гэрээний эрсдэлийг зөв тооцоолох Даатгуулагч нарын зах зээлийн хэрэгцээг судлах Даатгуулагчаас ирүүлсэн хүсэлт болон материалыг хүлээн авч судлах, даатгуулагчидад зөвлөгөө өгөх