Маркетингийн стратеги боловсруулах Зах зээлд судалгаа хийх Харилцаа холбооны кампани зохион байгуулах Нийгмийн сүлжээний контентыг удирдах Түншлэл, хамтын ажиллагаа хөгжүүлэх Байгууллагын үйл ажиллагааг өргөжүүлэх
Бичиг баримт боловсруулж, хадгалах Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах, хэрэгжүүлэх Сургалтын явц, үр дүнг үнэлэх Сургалтын материал, гарын авлага бэлтгэх Сургалтын үйл ажиллагааг зохион байгуулах Ажилтнуудын сургалтын хэрэгцээг судлах Сургалтын менежментийн системийг удирдах Сургалтын тайлан, мэдээллийг бэлтгэх