Харилцагчдыг үнэн зөв мэдээллээр хангах; Санал хүсэлт, гомдол хүлээн авах шийдвэрлэх; /лавлах утас, сошиал FB, instagram хуудас хөтлөлт хийх/ Хэрэглэгчидтэй эргэх холбоо тогтоох, түгээмэл асуултууд дээр мэдээллийн сан үүсгэх; Нэмэлт асуулт хариулт, сайжруулалтын хүсэлтийг бүртгэж аван удирдлагад танилцуулах
Байгууллагын бүтээгдэхүүн үйлчилгээний борлуулалтыг нэмэгдүүлэхтэй холбоотой шинэ санал санаачилга гарган ажиллах Харилцагч байгууллагуудын дата цуглуулах, холбогдох бүртгэл мэдээлэл хийх Зөвхөн оффист байгууллагын бүртгэл мэдээлэлтэй холбоотой ажил хийнэ. Цаашид Борлуулалтын чиглэлээр байнгын ажлын байранд ажиллах боломжтой Бизнесийн удирдлага, санхүү, маркетинг эсвэл мэдээлэл технологийн чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн эсвэл төгсөх курсын оюутан байж болно Англи эсвэл орос хэлний зохих түвшний мэдлэгтэй бол давуу тал болно Компьютерын хэрэглээний программын мэдлэгтэй Техник, технологийн мэдлэгтэй, сонирхолтой Цаашид мэдээлэл технологи, харилцаа холбоо, IT-ийн салбарт борлуулалтын чиглэлээр ажиллах сонирхолтой
LIME-н Хэрэглэгчид бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой мэдээлэл өгч, санал гомдлыг хүлээн авч асуудлыг шийдвэрлэх. Бүтээгдэхүүнтэй холбоотой санал шийдэл гаргах, асуудал шийдвэрлэх. Манай компанийн хэрэглэгчийн үйлчилгээ нь дан ганц утсаар мэдээлэл өгөхгүй ба нэмэлтээр технологи талдаа үндсэн газар нэгжийн ЦӨМ нь болдог чухал ажлын байр юм.
Маркетингийн төлөвлөгөө хамтран боловсруулах, хэрэгжүүлэх, тайлагнах Контент бэлдэх, зах зээлээ, хэрэглэгчээ мэдэрч маркетингийн шинэлэг компанит ажлуудад идэвх санаачилга гарган ажиллах
Харилцагч байгууллагын үйлчилгээтэй холбоотой техник хүсэлтийг 24/7 түргэн шуурхай алдаагүй шийдвэрлэх Үйлчилгээний ашиглалтын хэвийн үйл ажиллагааг хангах, харилцагч байгууллагын санал, хүсэлтийг тухай бүр шийдвэрлэж техникийн холболт тохиргоог хийх, дэмжлэг үзүүлэх, найдвартай ажиллагааг хариуцах
LIME - н Бизнесийн зах зээл дэх байр суурийг тэлэх, борлуулалтыг нэмэгдүүлэхүйц хамтын ажиллагааг санаачлан хэрэгжүүлэх Урамшуулалт хөтөлбөр, идэвхижүүлэлтийн үйл ажиллагааг зохион байгуулах Хамтрагч байгууллагуудтай хамтын ажиллагааг идэвхитэй байлгаж, мэдээллээр хангах Борлуулалтын орлогыг нэмэгдүүлэх үр ашигтай бодит ажлыг санаачлан, зохион байгуулах Байгууллагыг төлөөлөн харилцагч байгууллага, хувь хүмүүст бүтээгдэхүүн үйлчилгээг таниулан сурталчлах
Хэрэглэгчдээс ирсэн техникийн санал хүсэлтийг стандартын дагуу шийдвэрлэх Байгууллагуудад суурилуулалт, техникийн холболт, тохиргоо хийх
Байгууллагын бүтээгдэхүүн үйлчилгээний борлуулалтыг нэмэгдүүлэхтэй холбоотой шинэ санал санаачилга гарган ажиллах Харилцагч байгууллагуудад бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой мэдээлэл өгөх, дэмжлэг үзүүлэх, шийдэл гаргах, асуудал шийдвэрлэх Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний хөгжүүлэлтийн төсөлд санал оруулах
Харилцагчдыг үнэн зөв мэдээллээр хангах; Санал хүсэлт, гомдол хүлээн авах шийдвэрлэх; /лавлах утас, сошиал FB, instagram хуудас хөтлөлт хийх/ Хэрэглэгчидтэй эргэх холбоо тогтоох, түгээмэл асуултууд дээр мэдээллийн сан үүсгэх; Нэмэлт асуулт хариулт, сайжруулалтын хүсэлтийг бүртгэж аван удирдлагад танилцуулах
Программ хангамж, системийн үйл ажиллагаатай холбоотой байнга хийгдэх ажлуудыг CI/CD стандарт аргачлалаар автоматжуулах. Ажиллаж буй системийн идэвхтэй байдал, хариу өгөх хугацаа, бусад мэдээллүүдийг тогтмол хэмжиж, хянаж системийн найдвартай ажиллагааг хангах Багийг үр дүнтэй ажиллахад дэмжих шаардлагатай хэрэгслийн нэмэлт боломжуудыг судлах, турших, нэвтрүүлэх Программ хангамж болон системийг заасан заасан журам, процессын дагуу хянах, найдвартай ажиллагааг хангах, Программ хангамжийн шинэчлэлийг хэрэгжүүлэх Харилцагч байгууллага болон туслалцаа дэмжлэг үзүүлэх багуудтай холбоотой ажиллах