Харилцагчдыг үнэн зөв мэдээллээр хангах; Санал хүсэлт, гомдол хүлээн авах шийдвэрлэх; /лавлах утас, сошиал FB, instagram хуудас хөтлөлт хийх/ Хэрэглэгчидтэй эргэх холбоо тогтоох, түгээмэл асуултууд дээр мэдээллийн сан үүсгэх; Нэмэлт асуулт хариулт, сайжруулалтын хүсэлтийг бүртгэж аван удирдлагад танилцуулах
Программ хангамж, системийн үйл ажиллагаатай холбоотой байнга хийгдэх ажлуудыг CI/CD стандарт аргачлалаар автоматжуулах. Ажиллаж буй системийн идэвхтэй байдал, хариу өгөх хугацаа, бусад мэдээллүүдийг тогтмол хэмжиж, хянаж системийн найдвартай ажиллагааг хангах Багийг үр дүнтэй ажиллахад дэмжих шаардлагатай хэрэгслийн нэмэлт боломжуудыг судлах, турших, нэвтрүүлэх Программ хангамж болон системийг заасан заасан журам, процессын дагуу хянах, найдвартай ажиллагааг хангах, Программ хангамжийн шинэчлэлийг хэрэгжүүлэх Харилцагч байгууллага болон туслалцаа дэмжлэг үзүүлэх багуудтай холбоотой ажиллах
Хэрэглэгчдээс ирсэн техникийн санал хүсэлтийг стандартын дагуу шийдвэрлэх Байгууллагуудад суурилуулалт, техникийн холболт, тохиргоо хийх
Харилцагчдыг үнэн зөв мэдээллээр хангах; Санал хүсэлт, гомдол хүлээн авах шийдвэрлэх; /лавлах утас, сошиал FB, instagram хуудас хөтлөлт хийх/ Хэрэглэгчидтэй эргэх холбоо тогтоох, түгээмэл асуултууд дээр мэдээллийн сан үүсгэх; Нэмэлт асуулт хариулт, сайжруулалтын хүсэлтийг бүртгэж аван удирдлагад танилцуулах