Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Капитрон банк

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
ТЕЛЛЕР/Дүнжингарав салбар/

             Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар харилцагчдад дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгч, хамгийн тохиромжтой бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг санал болгох, харилцагчийн сонгосон бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээтэй холбоотой бүх төрлийн гүйлгээг түргэн шуурхай хийж гүйцэтгэх;    

АХЛАХ МЕНЕЖЕР /САЛБАР НЭГЖИЙН/

          Салбарын өдөр тутмын үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг борлуулах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, хяналтын системийг хэрэгжүүлэх, мэргэжлийн удирдлагаар хангах замаар гарч болзошгүй аливаа эрсдэлээс урьдчилан сэргийлж, үйл ажиллагаа хэвийн явагдах нөхцөлийг хангаж ажиллаж ажиллана.  

ХАРИЛЦАГЧИЙН ЗӨВЛӨХ /ЯАРМАГ ВИП салбарт/

        Харилцагчдад банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээг сурталчилан танилцуулах, угтан үйлчлэх, зөвлөгөө өгөх, банкны үйлчилгээ болон дотоод үйл ажиллагааны асуудлаар хандсан харилцагчид, гадны зочдыг бусад нэгж, ажилтантай холбож өгөх, утсан харилцааг хариуцан ажиллах.   Харилцагчдад үнэн зөв, тодорхой мэдээлэл өгөх; Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээтэй холбоотой танилцуулга, мэдээллийн самбарын мэдээллийг шинэчлэх, хүрэлцэхүйц байдлыг хангах; Үйлчилгээний танхимын эмх цэгцэд хяналт тавих, сайжруулах санал санаачлага гаргах; Харилцагчдад хүргэж болохуйц мэдээллийг хариуцсан газар нэгжүүдээс шуурхай гаргуулж авах; Үйлчилгээний чанар, үр дүнд хяналт тавих, алдаа дутагдлыг илрүүлэх, түүнийг түргэн шуурхай залруулах, цаашид үйл ажиллагааг сайжруулах зорилгоор санал санаачлага гарган холбогдох нэгжтэй хамтран ажиллах; Гаднаас орж ирэх утасны дуудлагыг шуурхай авч, шаардлагатай үйлчилгээгээр хангах; Дансны мэдээлэл авахыг хүссэн харилцагчдын материалыг шалгасны үндсэн дээр холбогдох ажилтанд хүргүүлж, гаргуулах; Үйлчилгээний танхимд харилцагчийн гомдол үүссэн, тухайн асуудал хүндэрсэн тохиолдолд харилцагчийг нэн даруй уулзалтын өрөөнд оруулан холбогдох албан тушаалтанд асуудлыг шилжүүлэх.

ҮЙЛЧИЛГЭЭ ХАРИУЦСАН МЕНЕЖЕР

Банкны үйлчилгээний чанарыг сайжруулах зорилгоор дараах чиглэлийн хүрээнд ажиллана. Үүнд: Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний хүргэлт, үйл ажиллагаа, дотоод нэгжүүдийн хамтын ажиллагаанд процессийн шинжилгээ хийж тогтмол сайжруулалтыг бий болгох; Харилцагчийн үйлчилгээний сургалтыг зохион байгуулах, ажилтнуудад сургалт орох; Харилцагчийн үйлчилгээний бодлого, стандартын хэрэгжилтийг хангуулах; Харилцагчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх зорилгоор туршилт, судалгааг хийж , үр дүнд анализ, дүн шинжилгээ хийх, сайжруулах санал боловсруулахад оршино.

ЗАХИРЛЫН ТУСЛАХ

Монгол Улсын банк санхүүгийн салбарт 24 дэх жилдээ үйл ажиллагаагаа тогтвортой явуулж, өндөр өсөлттэй ажиллаж буй Капитрон банкны хамт олонд нэгдэхийг урьж байна. ·Гүйцэтгэх захирлын тэргүүн орлогчийн өдөр тутмын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх.  

ЗАХИРЛЫН ЖОЛООЧ

Тээврийн хэрэгслийн бүрэн бүтэн, цэвэр байдал, зорчигчийн аюулгүй байдлыг хангаж, хариуцлагатай, хувийн ёс зүйтэй, тууштай ажиллах ЗАХИРЛЫН ЖОЛООЧ ажлын байранд таныг урьж байна.    

БИЧИГ ХЭРГИЙН МЭРГЭЖИЛТЭН

Банкны хэмжээнд албан хэрэг хөтлөлтийг зохих ёсоор эрхлэн явуулах, газар, нэгжүүдийг энэ чиглэлээр нэгдсэн арга зүйн удирдлагаар хангах, хяналт тавих арга хэмжээг авч хэрэгжүүлэх.  

ХАРИЛЦАГЧИЙН МЕНЕЖЕР-Зайсан салбар

Банкны зээлийн бодлогод нийцүүлэн зээлийн чанартай багц бүрдүүлэх, Татан төвлөрүүлэх хөрөнгийг нэмэгдүүлэх, харилцагч татах, тэдэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг цогцоор, чанартай хүргэх, Харилцагчид санхүүгийн зөвлөгөө өгч хамтран ажиллах замаар үнэнч, тогтвортой харилцагчдыг бий болгох, Салбар нэгжийн үйл ажиллгааг өргөжүүлэн үр ашгийг дээшлүүлэх.

ЗЭЭЛИЙН ЭРСДЭЛИЙН ШИНЖЭЭЧ

       Банканд учирч болзошгүй зээлийн эрсдэлийг тодорхойлж, урьдчилан илрүүлэх, тооцох, үнэлэх, эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх арга замуудыг тодорхойлох, бий болоод байгаа эрсдэлийг бууруулахад шаардлагатай арга хэмжээг авч ажиллах.  

ЗАХ ЗЭЭЛИЙН ЭРСДЭЛИЙН ШИНЖЭЭЧ

   Банкинд учирч болзошгүй зах зээл болон хөрвөх чадварын эрсдэлийг тодорхойлж, урьдчилан илрүүлэх, дохиолох, тооцох, үнэлж дүгнэн тайлагнах, эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх арга замуудыг тодорхойлох, бий болоод байгаа эрсдэлийг бууруулахад шаардлагатай арга хэмжээг авч ажиллах, гадаад болон дотоодын макро эдийн засаг, санхүүгийн төлөв байдал, гарч буй өөрчлөлтүүдийг судалгаа хийж, дүгнэлт санал зөвлөмж боловсруулах

КРЕДИТ СКОРИНГ ХАРИУЦСАН МЕНЕЖЕР

    Онлайн зээлийн үйлчилгээний кредит скорингийн загварыг хөгжүүлэх, хянах, баталгаажуулах, гүйцэтгэлийг хянах, онлайн зээлийн үйл ажиллагаатай холбоотой тайлан мэдээг боловсруулах, тайлагнах болон системд онлайн зээлийн үйл ажиллагаатай тохиргоог хийх.

ХАРИЛЦАГЧИЙН МЕНЕЖЕР

Банкны зээлийн бодлогод нийцүүлэн зээлийн чанартай багц бүрдүүлэх, Татан төвлөрүүлэх хөрөнгийг нэмэгдүүлэх, харилцагч татах, тэдэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг цогцоор, чанартай хүргэх, Харилцагчид санхүүгийн зөвлөгөө өгч хамтран ажиллах замаар үнэнч, тогтвортой харилцагчдыг бий болгох, Салбар нэгжийн үйл ажиллгааг өргөжүүлэн үр ашгийг дээшлүүлэх.

ДАТА АНАЛИСТ

   Тоон мэдээг BI ашиглан автоматжуулж, өгөгдлийн шинжилгээг хийж, үр дүнг боловсруулан, дүгнэлт хийх, үйл ажиллагааг оновчлох, үйл ажиллагааг сайжруулах санал, шинжилгээ хийх.

АХЛАХ МЕНЕЖЕР/ ХОВД САЛБАР/

   Салбарын өдөр тутмын үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг борлуулах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, хяналтын системийг хэрэгжүүлэх, мэргэжлийн удирдлагаар хангах замаар гарч болзошгүй аливаа эрсдэлээс урьдчилан сэргийлж, үйл ажиллагаа хэвийн явагдах нөхцөлийг хангаж ажиллаж ажиллана.

ТЕЛЛЕР-Цогтцэций салбарт

             Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар харилцагчдад дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгч, хамгийн тохиромжтой бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг санал болгох, харилцагчийн сонгосон бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээтэй холбоотой бүх төрлийн гүйлгээг түргэн шуурхай хийж гүйцэтгэх;    

ВИП ТЕЛЛЕР/ Яармагийн гүүрний хойно/

             Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар харилцагчдад дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгч, хамгийн тохиромжтой бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг санал болгох, харилцагчийн сонгосон бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээтэй холбоотой бүх төрлийн гүйлгээг түргэн шуурхай хийж гүйцэтгэх;    

ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНЫ ЭРСДЭЛИЙН ШИНЖЭЭЧ

Үйл ажиллагааны эрсдэлийг тодорхойлох, илрүүлэх, тайлагнах, эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх арга замуудыг тодорхойлж, шаардлагатай арга хэмжээг авч ажиллах. Журам заавар боловсруулах. Үйл ажиллагааны эрсдэлийн дүгнэлт гаргах. Үйл ажиллагааны эрсдэлийн олон улсын арга, аргачлалуудыг хөгжүүлэх.

ОРЧУУЛАГЧ /АНГЛИ, ХЯТАД ХЭЛТЭЙ/

Банкны үйл ажиллагаанд шаардлагатай албан бичиг баримтууд болон Банкны удирдах албан тушаалтнуудын хүсэлтээр бизнесийн уулзалт, хэлцэлүүдэд Англи болон Хятад хэл рүү/ээс бичгээр болон амаар орчуулга хийх замаар банкны гадаад харилцаа, хамтын ажиллагааг өргөжүүлэх, бэхжүүлэх;

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, СБД, Усны гудамж,-4, Улаанбаатар-14253, Капитрон банк, төв байр

Фэйсбүүк хуудас

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2025.