Япон бүтээгдэхүүний брэндийн стратегийг хөгжүүлэх ба хэрэгжүүлэх Брэндийн маркетингийн кампанит зарыг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх Брэндийн танилцуулга, маркетингийн материалуудыг бэлтгэх Зах зээлд судалгаа хийх, өрсөлдөгчдийн анализ хийх Брэндийн борлуулалтын үзүүлэлтийг хянах, дүн шинжилгээ хийх Брэндийн нэрийн чанарыг хадгалахын тулд хэрэглэгчийн санал хүсэлтийг цуглуулах Брэндийн нийгмийн медиа үйл ажиллагааг удирдах Бусад тасгуудтай хамтран ажиллах, төсөл зохион байгуулах