+ Брэндүүдтэй холбоотой маркетингийн төсөв, төлөвлөгөөг хийх, батлуулах, хэрэгжүүлэх, хэрэгжилтийн үр дүн, шинжилгээ, мониторинг хийх, удирдлагадаа тайлагнах + Сошиал медиа, дижитал маркетингийн сувгуудыг хөтлөх, идэвхижүүлэх, контент бэлдүүлэх, хөгжүүлэлт хийх + Компанийн бүтээгдэхүүнийг таниулах оновчтой маркетингийн бодлогоор борлуулалтын ашгийг нэмэгдүүлэх + Борлуулалтын багаа удирдаж ажиллах + Шинэ бүтээгдэхүүн болон урамшуулалт худалдааг биечлэн танилцуулах болон нийтэд хүргэх + Компаний болон брэнд дэлгүүрийн үйл ажиллагааг сайжруулах тал дээр шинийг санаачлагч байж үр дүнтэй ажлуудыг нэвтрүүлэх