Утасны дуудлага хүлээн авах, мэдээлэл өгөх Захиалга бүртгэх, чиглүүлэх Үйлчлүүлэгчийн асуултад хариу өгөх, асуудлыг шийдвэрлэхэд дэмжлэг үзүүлэх
Зочдод үйлчилгээ үзүүлэх, захиалгыг хүлээн авах Хоол, ундааг зочдод хүргэж өгөх Зочдын хүсэлт, шаардлагыг биелүүлэх Тав тухтай орчин бүрдүүлэх, зочдын сэтгэл ханамжийг шалгах Ажлын орчны аюулгүй байдлыг хангах Гадаад хэлний яриа, харилцааны ур чадварыг ашиглан зочидтой харилцах
Зочдыг угтан авах, мэдээлэл өгөх Зочдын захиалгыг хянах, баталгаажуулах Зочдын өрөөний түлхүүрийг олгох, буцаан авах Зочдын асуусан асуултанд хариулах, туслалцаа үзүүлэх Үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх Зочдын хүлээлгийн хугацааг хянах, удирдах Төлбөрийн мэдээллийг зөв зохион байгуулах Зочдын сэтгэгдлийг хүлээн авах, шийдвэрлэх