Маркетингийн стратеги боловсруулах ба хэрэгжүүлэх Зах зээл судлах, өрсөлдөгчдийн шинжилгээ хийх Борлуулалтын төлөвлөгөө боловсруулах Харилцагчийн хэрэгцээг ойлгож, түүний дагуу бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг санал болгох Борлуулалтын багийн гишүүдийг удирдах Борлуулалтын мэдээллийг тайлагнах, дүн шинжилгээ хийх Маркетингийн кампанит ажилд оролцох Байгууллагын нэр хүндийг дээшлүүлэх чиглэлээр ажиллах
Сошиал медиа платформууд дээр контент боловсруулах, хуваалцах Дижитал маркетингийн кампанит ажлуудыг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх Сошиал медиа анализ хийх, тайлан гаргах Харилцагчдын оролцоог нэмэгдүүлэх стратеги боловсруулах Сошиал медиа платформуудын шинэ чиг хандлагыг судлах Контентын чанар, хэрэглэгчийн сонирхлыг судлах Бусад маркетингийн багуудтай хамтран ажиллах Сошиал медиа зар сурталчилгааны төсөв, үр дүнг хянах