Оффисын ажилтнуудын үйл ажиллагааг уялдуулан зохион байгуулах, зааварчилгаа өгөх, Оффисийн систем, төлөвлөгөө болон тоног төхөөрөмжийн худалдан авалтыг төлөвлөж, хэрэгжүүлэн, оффисийн ашигт ажиллагааг хадгалж ажиллах. Стандарт болон дүрэм журмыг бий болгож, оффисийн бодлого боловсруулж, хэрэгжүүлэх; үр дүнг стандарттай харьцуулж хэмжих; шаардлагатай өөрчлөлтүүдийг хийх Оффисын өдөр тутамын үйл ажиллагааг удирдлагаар хангах, ашиглалт дээр анхаарч ажиллах Архивын үйл ажиллагааг архив, албан хэрэг хөтлөлтийн үндсэн заавар, журмын дагуу хүлээн авч, хадгалах, тайлагнах. Баримт бичгийн эх хувийг ангилан ялгаж, баримтыг нэр төрөл, асуудал, оноор нь ангилан хадгаламжийн нэгжийн дотоод товъёог үйлдэж, нэгж бүрдүүлэн хамгаалалтанд авах. Архив, албан хэрэг хөтлөлтийн стандартыг чанд сахиж мөрдөх, баримт бичгийн эргэлт, эмх цэгц, соёлыг сайжруулах, байгууллагын архивын өдөр тутамын үйл ажиллагааг холбогдох хууль тогтоомж дүрэм, журам, зааврын дагуу гүйцэтгэх, Гэрээ хэлцэлүүдийг ангилан ялгаж хадгалж, дугаарлалт томёолол үүсгэх, эмх цэгтцтэй хадгалах, албан тоот,батлагдсан тушаал, шийдвэр, журамуудыг архивлан хадгалах, албан тоот, тушаал, шийдвэрүүдийг дугаарлалт өгөх, албан тоот боловсруулах Хүний нөөцийн үйл ажиллагааны зорилтыг ханган ажиллах, компанийн нийт ажилтнуудын хөдөлмөрийн харилцаа, сургалт хөгжил, хувийн хэргийн бүрдэл, хөдөлмөрийн гэрээ болон хүний нөөцтэй холбоотой тайлан мэдээ зэргийг бэлтгэх, хүний нөөцөөр тасралтгүй хангах, компанийн албан хэргийг стандарт, журмын дагуу хөтлөх, баримт бичгийг боловсруулах Хүний нөөцийн үндсэн процессуудыг хэрэгжүүлэх; Гүйцэтгэх удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгавар, заавар журмуудыг хэрэгжүүлэх, хэрэгжилтийг хангуулах, Холбогдох тайлан мэдээг хугацаанд нь тогтмол гаргах, хүргүүлэх; Хүний нөөцтэй холбоотой асуудлаар тасаг нэгжүүдтэй хамтран ажиллах, шаардлагатай судалгаа, шинжилгээ, дүгнэлт хийж, цалингийн судалгаа, ажлын байрны тодорхойлолт, хөдөлмөрийн гэрээ боловсруулах болон холбогдох арга хэмжээнүүдийг авах, санал оруулах.