Нарийн зах зээл дэх нөлөөлөгчдийг судлах, тэдний идэвхжлийг дэмжих Нөлөөлөгчдийн хамтарсан маркетингийн кампанит ажлуудыг зохион байгуулах Нөлөөлөгчдийг сонгон шалгаруулах, тэдний бодит байдалд нийцсэн стратеги боловсруулах Байгууллагын зорилгод нийцсэн контентын төлөвлөгөө гаргах Нөлөөлөгчдийн тайлан, үр дүнг үнэлэх системийг хөгжүүлэх Нийгмийн сүлжээний контентыг удирдах, хянах Нөлөөлөгчдийн хамтран ажиллах гэрээ, нөхцөлдөвөрийг боловсруулах Өрсөлдөгчийн үйл ажиллагааг судлах, шинжлэх