- Маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх - Маркетингийн олон талт идэвжхлүүлэлт хийх - Бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт, маркетингийн стратеги боловсруулах, - Байгууллага төлөөлж гэрээ хэлцэл, уулзалт хийх. - Хамтран ажиллаж буй байгууллагуудын харилцаа болон үйл ажиллагааг хадгалах, идэвхжүүлэх - Компанийн бизнесийн үйл явцыг сайжруулах, өрсөлдөгчийн судалгаа хийх, зах зээлийн боломж бололцоог судлах
-Лавлах төвд хандсан өвчтөн, үйлчлүүлэгчийг үнэн зөв мэдээллээр хангах - Эмчилгээ, үйлчилгээний үнийн мэдээлэл өгөх - Лаборатори болон салбар нэгжүүдийн хаяг байршил, ажлын цаг, өөрчлөлт шинэчлэлийн мэдээлэл - Шинжилгээнд бэлдэх заавар зөвлөгөө, шинжилгээний хариу гарах үйл явц, хугацааг мэдээлэх