Маркетингийн бодлого стратеги, төлөвлөгөөг боловсруулж, хэрэгжилтийг хангах Маркетингийн идэвхижүүлэлтийн идэвхтэй арга хэмжээ явуулж, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, зах зээлд эзлэх байр суурь, брэндийн нэр хүндийг өсгөх Маркетингийн судалгаа, шинжилгээ хийх АБТ-д заасан бусад чиг үүргийг гүйцэтгэх
Брэнд бүтээгдэхүүнийг үйлчлүүлэгчдэд танилцуулах, хэрэглэгчийн хэрэгцээ шаардлагад нийцсэн бараа бүтээгдэхүүнийг санал болгох Дэлгүүрийн эмх цэгцтэй байдал, бараа бүтээгдэхүүнийг хариуцан ажиллах Харилцагчдад зөвлөн борлуулалтыг нэмэгдүүлэх
- B2B сувгийн борлуулалтыг төлөвлөх, биелүүлэх- Идэвхитэй харилцагчдын тоог нэмэгдүүлж, харилцагчийг идэвхижүүлэх, цаашдын харилцааг сайжруулахыг байнга эрэлхийлэх.- Татан авалтын захиалга гаргах, төлөвлөх.- Харилцагчтай гэрээ хэлэлцээр хийх.- Компанийн ашигт ажиллагааг хангаж ажиллах.- Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасны дагуу ажил үүргийг гүйцэтгэнэ.