Үйлчлүүлэгчид эмнэлгийн талаарх мэдээлэл өгөх Үйлчлүүлэгчийн бүртгэл хөтлөх Үйлчлүүлэгчийг утгах, үдэх
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг Ажлын байрны тодорхойлолтонд заагдсан чиг үүрэг гүйцэтгэх - Чанарын удирдлагын нэгдсэн тогтолцоонд нийцүүлэн эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээний чанарыг тасралтгүй сайжруулах үйл ажиллагааг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, үнэлэх, хяналт тавих ажлыг зохион байгуулах - Байгууллагын түвшинд чанарын соёлыг нэвтрүүлэх, хэвшүүлэх ажлыг зохион байгуулж тогтмол сургалтыг зохион байгуулах
Үйлчлүүлэгчийн аюулгүй байдлыг хангах болон ХСХ холбоотой эрсдэлийг мэдээлэх, хариу арга хэмжээ зохион байгуулах Тусламж, үйлчилгээний чанар, аюулгүй байдлын үйл ажиллагаанд оролцох Хөдөлмөр хамгаалал, аюулгүй ажиллагаа ба эрүүл ахуйн дүрэм журмыг мөрдүүлэх Ариутгалын тоног төхөөрөмж, халдваргүйжүүлэх бодис, эмнэлгийн хэрэгслийн сонголтод оролцох ЭТҮХХ-аас сэргийлэх үйл ажиллагаа