Өдөр тутмын НББ-ийн үйл ажиллагаанд хяналт тавих Компанийн дунд болон урт хугацааны санхүүгийн төлөвлөгөө гаргах Бизнесийн үйл ажиллагаанд шинжилгээ, үнэлгээ хийх Гүйцэтгэх удирдлагын шийдвэр гаргалтанд шаардлагатай санхүүгийн тоо мэдээллээр хангах Үр ашгийг нэмэгдүүлэх, эрсдлийг бууруулах Санхүүжилт, хөрөнгө оруулалтын шийдвэр гаргах Санхүүгийн төсөв төлөвлөгөө боловсруулах, гүйцэтгэлд хяналт тавих Удирдлагуудыг санхүүгийн тайлан мэдээллээр хангах
CRM системийг удирдах, хөгжүүлэх CRM системийг байгууллагын хэрэгцээнд тохируулан ашиглах, шинэчлэх, сайжруулах Өгөгдөл болон хэрэглэгчийн мэдээллийн баазын үнэн зөв, бүрэн бүтэн байдлыг хангах Харилцагчийн мэдээллийн менежмент Хэрэглэгчдийн мэдээлэл цуглуулах, ангилах, шинжлэх Үйлчлүүлэгчдийн зан төлөв, дуудлагын мониторинг судалгааны үр дүнг сайжруулах Тайлан, анализ боловсруулж удирдлагад мэдээлэх Сошиал сувгууд, хэрэгтэй харилцааны сувгуудыг хянах, ашиглах Имэйл, мессеж, апп мэдэгдэл зэргээр CRM-аар дамжуулсан маркетинг хийх Гарсан орсон урсгалыг хариуцаж борлуулалтыг дэмжин ажиллах Мэдээллийн уялдаа CRM-ээр дамжуулан хэлтэс хоорондын мэдээллийн урсгалыг зохицуулах Харилцагчид өдөр тутам, тулгарч буй асуудлууд, санал гомдол хүсэлтийг шуурхай шийдвэрлэх, шийдвэрлүүлэх шийдвэрийг эргэн мэдээллэх
Номинал дансны өдөр тутмын гүйлгээ хийх, бүртгэх, тайлан мэдээлэл боловсруулах Номиналын гүйлгээний дүнг тооцоолох Номинал дансны үйл ажиллагаатай үйл ажиллагаатай холбоотой норм, журамд нийцэж байгаа эсэхийг хянах Номиналын гүйлгээний аюулгүй байдлыг хангах Номиналын тайлангийн үнэн зөв, тогтмол байдлыг шалгах Бусад хэлтэстэй хамтран ажиллах, мэдээлэл солилцох Харилцагчийн анхан шатны баримтыг бүрдэл хяналт