Компанийн маркетингийн стратеги, брэндийн бодлогыг тодорхойлох, хөгжүүлэх шаардлагатай идэвхжүүлэлтийн арга хэмжээ зохион байгуулах, Бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, брэнд сурталчлах, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, Сошиал медиа, дижитал маркетингийн сувгуудын төрлүүдийг нэмэгдүүлж, идэвхжүүлэх, контент бэлдүүлэх, хөгжүүлэлт хийх, Маркетинг, идэвхжүүлэлтийн хүрээнд хийгдэж байгаа бүх төрлийн сурталчилгааны ажлыг гүйцэтгэх,
Бараа бүтээгдэхүүний импорт, бараа татан авалт, дотоод зах зээлийн судалгаа шинжилгээ хийх; Борлуулалтад дэмжлэг үзүүлэх; Гадаад харилцаа хамтын ажиллагааны гэрээ хэлэлцээр хийх, импортыг нэмэгдүүлэх; Эрэлт нийлүүлэлтийг тооцоолох, борлуулалтын төлөвлөгөөний дагуу татан авалт төлөвлөх; Бараа бүртгэлийг санхүүгийн программд бүртгэх, удирдлагыг мэдээллээр хангах; Барааны нэр төрлийг нэмэгдүүлэх, нөөцийг бүрдүүлэх, зах зээлийн өрсөлдөх чадварыг дээшлүүлэх.