To monitor critical activities based on the Project schedule To prepare, maintain and monitor the work program and cash flow of the project Drawing plans using specialised design software packages Ensuring plans meet the client’s specification To provide support to Superintendent Mine Planning, Construction manager, site managers, surveyors, engineers and other professionals
Талбайн засвар үйлчилгээтэй хамтран ажиллах: Ажилтнууд талбайд материал болон бүрдэл хэсгүүдийг аюулгүй, эдийн засгийн хувьд хүргэх, буцаан авах ажлыг зохион байгуулна. Бусад хэлтэстэй хамтран ажиллах: Бүх хэсэг, материалуудыг худалдан авах, хүлээн авах үйл явцыг зохион байгуулна. Агуулахын нөөцүүдийг зохицуулах: Үйл ажиллагаа нь үр ашигтай байх, хэрэггүй материал, бүрдэл хэсгийг устгах, шилжүүлэх эсвэл хаях. Аюулгүй байдал, дүрмийн дагуу ажиллах: Нөөцүүдийг чиглүүлж, аюулгүй орчныг хангаж, ажилтнуудыг оролцуулах. Төсвийн болон зардлын хяналт: Зардлыг хянах, төсвийн шаардлагыг дагаж мөрдөх, жижиг зардлыг хэрэгжүүлэх. Агуулахын баримт бичгийг хянах: Агуулах болон логистикийн бүх баримт бичгийг хянах. Сэрээт өргөгч баридаг, үнэмлэхтэй байх Талбайд туслах, засварын ажлыг зохион байгуулах: Засварын ажил болон бүрдэл хэсгүүдийн хяналтыг гүйцэтгэх.
Comply with and implement the company’s internal and external policies and regulations Perform job duties in accordance with project standards at a high level of quality Prepare interview documentation and provide support during interviews when necessary Create HCM user accounts for new employees Accurately and completely enter employee personal information, job details, and related attachments into the HCM system Provide administrative support to the Human Resources team Assist in planning executive orders Support HR reporting, audits, and compliance activities Organize and support corporate events, internal celebrations, knowledge days, and training sessions Archive and maintain HR-related documents (e.g., resolutions, contracts, employee personnel files) in both physical and digital formats