* Борлуулалтын төлөвлөгөөнд нийцсэн борлуулалтын үйл ажиллагааг гүйцэтгэх. * Харилцагч байгууллага, үйлчлүүлэгчидтэй харилцах, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг танилцуулах. * Борлуулалтын боломжуудыг тодорхойлох, шинэ харилцагч хайж олох. * Борлуулалтын үр дүнг нэмэгдүүлэхийн тулд үйлчлүүлэгчдийн хэрэгцээ, шаардлагыг судлах. * Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний онцлогийг тайлбарлаж, үйлчлүүлэгчдэд зөвлөгөө өгөх. * Зах зээлийн нөхцөл байдал, өрсөлдөгчдийн судалгаа хийх. Борлуулалтын тайлан, баримт бичиг боловсруулах, удирдлагад танилцуулах. * Харилцагчдын санал хүсэлтэд үндэслэн асуудлыг шийдвэрлэх, үйлчилгээний чанарыг сайжруулах.