Харилцагчдад түргэн шуурхай, найрсагаар бэлэн болон бэлэн бус гүйлгээтэй холбоотой үйлчилгээ үзүүлэх
Байгууллагын сүлжээ, системд учирч болох аюулгүй байдлын асуудлыг тодорхойлох, хариу арга хэмжээ авах. Мэдээллийн аюулгүй байдлын систем, тоног төхөөрөмжийн найдвартай ажиллагааг хангах. Аюулгүй байдлын шалгалт, дүн шинжилгээ хийх. Байгууллагын ажилтнуудыг мэдээллийн аюулгүй байдлын мэдээллээр хангах.
Харилцагчдад түргэн шуурхай, найрсагаар банкны зээлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хүргэх, борлуулах
Харилцагчдад түргэн шуурхай, найрсагаар бэлэн болон бэлэн бус гүйлгээтэй холбоотой үйлчилгээ үзүүлэх
Гадаадын банк, санхүүгийн байгууллагуудтай холбоо тогтоож, банкны харилцааг өргөжүүлэх, корреспондент банкуудын дансны нөхцөлийг сайжруулах асуудлаар гадаадын банк, санхүүгийн байгууллагуудтай хамтарч ажиллах, худалдааны санхүүжилтийн хэрэгслээр гадаадын банк, санхүүгийн байгууллагуудаас татах шугамын хэмжээг нэмэгдүүлэх, эх үүсвэр татах ажил үүргийг гүйцэтгэнэ.
Харилцагчдад түргэн шуурхай, найрсагаар бэлэн болон бэлэн бус гүйлгээтэй холбоотой үйлчилгээ үзүүлэх
Үндсэн болон дагалдах системүүдэд өдөр тутмын хяналт тавьж, системийн тогтвортой үйл ажиллагааг хангаж, системд илэрсэн асуудлыг засварлах арга хэмжээг авах; Байгууллагын хүрээнд ашиглагдах шинэ системүүдийн нэвтрүүлэлт, сайжруулалт дээр ажиллах;
Банканд ашиглагдаж байгаа программ, системүүдэд тогтмол аюулгүй байдлын шалгалт туршилт хийх (Penetration Test). Эмзэг байдал илрүүлэх, үнэлгээ хийх, тайлан мэдээлэл боловсруулах. Шинэ технологийн эмзэг байдлыг судлах, эрсдэлийн эсрэг стратеги боловсруулах. Банкны мэдээллийн технологийн дэд бүтцийг бүрдүүлж буй сервер системүүдэд эмзэг байдлын шалгалт хийх (VA Scan).
Бизнесийн шаардлагуудыг шинжилж, техникийн бичиг баримт болгон хөрвүүлэх Системийн шаардлагууд, ажлын урсгалуудыг загварчлах, баримтжуулах Төслийн мөчлөгийн туршид хөгжүүлэгчид, оролцогч талууд, эцсийн хэрэглэгчидтэй хамтран ажиллах Системийн тестлэлт болон чанарын баталгаажуулалт хийх Хэрэгжүүлсэн системүүдэд техникийн дэмжлэг, асуудал шийдвэрлэх үйлчилгээ үзүүлэх Системийн баримтжуулалт үүсгэх, хадгалах
Харилцагчдад түргэн шуурхай, найрсагаар банкны зээлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хүргэх, борлуулах
Банкны мерчантын үйлчилгээний тасралтгүй хэвийн ажиллагааг хангах, Банкны нэгж, харилцагч, мерчантын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх,
Банкны цахим бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хөгжүүлэх бизнесийн шаардлага болон үйл ажиллагааны процессийг тодорхойлох Зах зээл, эдийн засаг, харилцагчийн судалгааг гүйцэтгэх, дүн шинжилгээ хийх, түүнд тохирсон цахим бүтээгдэхүүний санал, төсөл боловсруулах Холбогдох газар нэгж, төслийн баг болон гадаад, дотооддын компаниудтай хариуцсан бүтээгдэхүүний хөгжүүлэлтийн хүрээнд хамтран ажиллах Банкны цахим бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн урт, богино хугацааны стратегийн төлөвлөгөө, саналыг боловсруулах
Веб хуудас, гар утасны аппликэйшний дизайн боловсруулах Хэрэглэгчийн санал хүсэлтийг цуглуулан шинжилгээ хийж, хэрэглэгчийн хэрэгцээ болон “pain point”-ийг судлах Дизайн спринт зохион байгуулах Бүтээгдэхүүнийг турших Prototype, хэрэглэгчдэд хэрхэн харагдахыг дүрслэх wireframe боловсруулах
Харилцагчдад түргэн шуурхай, найрсагаар бэлэн болон бэлэн бус гүйлгээтэй холбоотой үйлчилгээ үзүүлэх
Харилцагчдад лавлах утсаар дамжуулан зөвлөгөө мэдээлэл хүргэх Харилцагчид өдөр тутам тулгарч буй асуудлуудыг шийдвэрлэх