Харилцагчийн үйлчилгээний стандартыг хэрэгжүүлэх, байгууллагын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар харилцагчдад мэдээлэл зөвлөгөө өгөх, утасны дуудлага хүлээн авах, цахим, сошиал, чатаар ирүүлсэн харилцагчийн хүсэлтэд хариулт өгөх, зээлийн төлөлт дээр хяналттай ажиллах.
Маркетингийн бодлого боловсруулах, төлөвлөх, гүйцэтгэх, тайлагнах Маркетингийн төсөв, төлөвлөлтийн дагуу ажлын хэрэгжилтийг ханган ажиллах, тайлагнах Брэндийн бодлогыг хэрэгжүүлэх, брэндийг хөгжүүлэх, Бүтээгдэхүүн хөгжлүүлэлт, шинэ бүтээгдэхүүнийг зах зээлд гаргах, сурталчилан борлуулах Бүх төрлийн судалгаа шинжилгээ хийж, идэвхтэй харилцагчдын тоог нэмэгдүүлэх Идэвхжүүлэлт, контент сурталчилгааны үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх Сошиал медиа хөгжүүлэх, хөтлөх