To effectively manage general administration activities and proactively maintain records of day to day activities To undertake the responsibility of sourcing, procuring, maintenance & invoice processing of office supplies & other facilities and amenities
To carry out day to day financial Operational activities within the given region To ensure accurate maintenance of accounts, book keeping, MIS Reporting, Statutory Compliance & Branch Control. Areas of Responsibility & brief description Preparation of MIS/Ledger independently and ensure correct and complete accounting including all necessary reports to HO Checking bank statement for cash & DD credit and maintain the same in remittance tracker and Making DAR Reports and reconciling with the Online Fund Flow. Preparation of Month end provision and Intercompany Reconciliation Ensure maintenance of Internal customer satisfaction index for the department Accurate & timely Verification of travel sheet and Imprest clearance. Ensure verification of vendor invoices & payment documents. Ensure timely remittance & RTGS & maintain complete documentation Coordination with SSC and VFS Global staff for payment and other Queries. Routine task like Stop payment, DD cancellation, cheque cancellation, cheque deposition, receipt and manual payment. Coordination with the Travel desk for surrendered currency and correct accounting in SAP. Ensure Accurate maintenance of reports & processes. As well as completion of processes within set timelines. Judicious use of natural resources Shall adhere to environment health and safety policy/ objectives and guidelines of the organization
Conduct document scrutiny/checking and collection of applicants for visa processing Record and maintain all application data, and ensure accurate and timely data entry into the system with zero errors Handle front office application process and support back office operations Handle daily cash and bank related transactions of visa application fees and ensure 100% accuracy Understand the applicant's requirements and provide appropriate information/advice
Бэлэн мөнгө, ПОС, банкны орлого удирдах – Бэлэн мөнгө болон картын орлогын банкны хуулгыг шалгаж, өдөр тутмын бүртгэл хөтлөх; бэлэн мөнгө хураах, гүйлгээ бүртгэх; орлогыг банкинд тушаах; аюулгүй байдлыг ханган ажиллах Цахим төлбөрийн баримтын удирдлага – Орлогын баримт болон мөнгөн орлогыг тулгаж, мэдээлэл хоорондоо нийцэж буй эсэхийг шалгах Буцаан олголтын удирдлага – Онлайн болон оффлайн буцаан олголтын тайланг үйл ажиллагааны багтай хамтран тулган шалгаж, баталгаажуулах Өдөр тутмын орлого болон орлогын баталгаажуулалт – Өдөр тутмын орлогыг хүлээн авч, үнэн зөв байдлыг хянах, баталгаажуулах Нэхэмжлэл, буцаан олголтын бүрдүүлэлт – Цахим төлбөрийн баримтыг шалгаж, нэхэмжлэл болон төлбөрийн баримтыг бүрдүүлэх; урьдчилгаа болон буцаан олголтыг зохион байгуулах Үндсэн хөрөнгийн бүртгэл, хяналт – Үндсэн хөрөнгийн бүртгэл хөтөлж, хяналт тавих Сарын удирдлагын тайлан бэлтгэх – Сарын удирдлагын тайлан, тооцоог үнэн зөв, хугацаанд нь бэлтгэхэд туслах