Борлуулалтын стратегийг боловсруулах болон хэрэгжүүлэх Харилцагчидтай харилцан яриа хийх, тэдний хэрэгцээг ойлгох Борлуулалтын зорилго, төлөвлөгөөг биелүүлэх Борлуулалтын тайлан, мэдээллийг бэлтгэх Шинэ харилцагчидтай холбоо тогтоох, харилцаагаа өргөжүүлэх Борлуулалтын үйл ажиллагаанд дүн шинжилгээ хийх Зах зээлд өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх Харилцагчдын сэтгэл ханамжийг хадгалах, сайжруулах
Гадаад худалдааны стратеги, төлөвлөгөө боловсруулах Гадаад харилцааг хөгжүүлж, шинэ зах зээлд нэвтрэх Хятадын зах зээл дээр бүтээгдэхүүний борлуулалт, маркетингийн үйл ажиллагааг зохион байгуулах Хятадаас бүтээгдэхүүн импортлох, нийлүүлэлттэй холбоотой асуудлуудыг шийдвэрлэх Гадаад худалдааны баримт бичиг, гэрээ, гэрээний нөхцөл боловсруулах Зах зээл, өрсөлдөгчдийн судалгааг хийх Хэрэглэгчийн шаардлага, хүсэлтийг судалж, шийдэл санал болгох Борлуулалтын багтай хамтран ажиллаж, зорилтот борлуулалтын хэмжээг биелүүлэх