Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Банкны үйл ажиллагаа хууль тогтоомжийн дагуу тасралтгүй, хэвийн явагдахад хууль зүйн туслалцаа үзүүлэх, шаардлагатай эрх зүйн акт, гэрээ хэлцлийн төсөл боловсруулах, хянах, дээрх үйл ажиллагаатай холбоотой асуудлаар банкны хууль ёсны эрх ашгийг харилцагчид болон хуулийн байгууллагын өмнө төлөөлөх, хамгаалах, банкны албан ажилтнуудын хууль, эрх зүйн мэдээллээр хангахад оршино.
Жижиг дунд бизнес эрхлэгчид болон нэгжийн зорилтот харилцагчдад банкны бүх төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, зорилтот түвшинг хангах. Шинээр харилцагч татах, хуучин харилцагчаа алдахгүй байхад анхаарах, харилцагчаас банкинд ирэх өгөөжийг нэмэгдүүлэх.
Харилцагчид сэтгэл ханамжтай үйлчилгээ авах нөхцлийг бүрдүүлэх, үйлчилгээ авах бүхий л хугацаанд харилцагчийг халамжлах, туслах, зөвлөгөө өгөх, чиглүүлэх, харилцагчийн урсгал зохицуулалт, ачаалал хүлээлгийг бууруулах ажлыг удирдан зохион байгуулах; Харилцагчийн үйлчилгээний стандартыг өөрийн ажиллаж буй салбар, тооцооны төвийн ажилтнуудад мөрдүүлэх, шаардлагатай сайжруулах чиглэл өгөх, хяналт тавих, баг хамт олныг харилцагчийн үйлчилгээгээр дэмжлэг үзүүлэн манлайлан ажиллах;
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Үүрэг гүйцэтгэж буй объектын аюулгүй байдлыг хангах, банкны бүх байр, объектын үйл ажиллагаа хэвийн явагдаж буй эсэхийг биечлэн хянах, ажилтнуудын стандартыг мөрдүүлэх, байгууллагын харилцагчдыг угтан авч чиглүүлэх, заавар зөвлөгөөгөр ханган ажиллах;
Банкны систем болон програмыг шинээр хөгжүүлэх, завсар өөрчлөлт, сайжруулалтыг хийх, тест болон систем холболтын орчны хэвийн ажиллагааг хангах, үндсэн системд нэвтрүүлэхэд дэмжлэг үзүүлэхэд оршино.
Зээлийн судалгаанд ирж буй материалын бүрдэл бүрэн эсэх, системд өргөдөл үүсгэн ирүүлсэн эсэхийг шалган зээлийн мэргэжилтнүүдийн судалгааны ачааллын тэнцвэртэй байдлыг хангуулж, хуваарилалт хийн түүнтэй холбоотой бүртгэл хөтлөх, тайлан гаргах
Банкны бизнесийг дижитал хэлбэрээр хүргэх болоод дижитал суваг, дижитал бүтээгдэхүүн үйлчилгээний шинэ санал санаачлага гаргах, хэрэгжилтийг хангуулах
Зах зээлийн эрсдэл, арилжаа, ханшийн эрсдэлийн удирдлагын үр ашигтай тогтолцоог бүрдүүлэхэд чиглэсэн судалгаа, анализ хийх, бодлого, журмын төслийг боловсруулах, арилжааны лимитийг судлан батлуулах, журмын дагуу хэрэгжиж байгаа эсэхэд зайны хяналт тавих, багцын эрдсэлийг бууруулахад шаардлагатай авах арга хэмжээний саналыг боловсруулан удирдлагуудад танилцуулан шийдвэрлүүлэх.
Дижитал бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, дижитал орчны эрсдэлийг үнэлэх, удирдах, урьдчилан сэргийлэх, хариу арга хэмжээ хэрэгжүүлэх, эрсдэлийн аппетитийн хэрэгжилтийг хангуулах, сургалт, мэдлэг түгээхэд оршино.
Голомт банкны харилцагчийн үйлчилгээний төвд хандсан харилцагчдад утсаар бүтээгдэхүүн үйлчилгээний мэдээлэл хүргэх, тулгарсан асуудлыг шийдвэрлэх
Банкны мэдээллийн технологийн эрсдэлийн удирдлагын хэрэгжилтэд хяналт тавих, бодлого журмын төслийг боловсруулж батлуулах, хэрэгжилтийг хангуулахад оршино.
Банкны арилжаа, хөрөнгийн удирдлагын үйл ажиллагааны хүрээнд батлагдсан дүрэм, журам, лимитийн хэрэгжилтийг хангуулах, хяналт тавих, арилжааны үр ашгийн тооцоо, дата анализ боловсруулах, Finacle Treasury програмын хөгжүүлэлтийг хийх болон удирдлагыг мэдээллээр хангахад оршино.
Дижитал сувгуудаар зорилтот зах зээлд чигэлсэн маркетингийн идэвхжүүлэлт, пи-арын төлөвлөгөөг боловсруулж, хэрэгжүүлэх холбогдох тайланг бэлтгэн ажиллана. Банкны сошиал сувгуудыг хэвийн ажиллагааг хангах, мэдээ мэдээллийг шинэчлэн ажиллана.
Картын төлбөр тооцооны Пос машины борлуулалт, засвар үйлчилгээ, тохиргоог хариуцан ажиллах
Харилцагчид банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл хүргэх, борлуулах, халамжлах үйлчилгээг харилцааны өндөр түвшинд утсаар дамжуулан хүргэх, харилцагчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэхэд оршино.
Төлбөрийн картын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэн хөгжүүлэх, цаашдын хандлагыг тодорхойлох, шинээр нэвтрүүлэн гаргах, үр ашгийг тооцох, борлуулалтыг идэвхжүүлэх, банкны ашгийг нэмэгдүүлэх үйл ажиллагааг чиглүүлэн удирдан зохион байгуулахад оршино.
Банкны тоолох тасгийн нягтлан бодох бүртгэлийн үйл ажиллагааг үнэн зөв явуулах, бүртгэл тооцоог зөв хөтлөхөд оршино.
Салбар нэгжийн бүртгэлийн үйл ажиллагаанд заавар зөвлөмж өгөх, салбар нэгжийн болон харьяалагдах хэлтэс нэгжийн үйл ажиллагааг тасралтгүй хэвийн явахад орлон ажиллах замаар дэмжлэг үзүүлж ажиллахад оршино.
Төлбөрийн картын сэжигтэй гүйлгээг 24/7 цагаар хянах, эрсдэлтэй гүйлгээ гарсан тохиолдолд зохих арга хэмжээ авч, картын эрсдэлээс урьдчилан сэргийлж ажиллах, банкны АТМ, СДМ-ийн хэвийн үйл ажиллагааг хянах, хэрэгжилтэд хяналт тавьж ажиллахад оршино.
Банкны хэмжээнд ашиглагдаж байгаа компьютер, техник тоног төхөөрөмж, АТМ, СДМ төхөөрөмжүүдийн хэвийн ажиллагаа, ПОС төхөөрөмжийн борлуулалт, түүний засвар үйлчилгээ, хэрэглээний болон тусгай програм хангамжийг шинээр суурилуулах, засвар үйлчилгээ хийх, сүлжээний холболт хийн хэвийн ажиллагааг хангахад оршино.
Банкны үйл ажиллагаанд шаардлагатай унаа, тээврийн үйлчилгээг үзүүлэх, аж ахуйн ажилд туслахад оршино.
МИК ОССК ХХК-д болон Тусгай зориулалтын компаниуудад /ТЗК/ тайлан тооцоог цаг хугацаанд нь чанартай бэлтгэж хүргүүлэх, МИК хариуцсан албанаас гадагшаа болон дотооддоо явуулах албан бичиг баримтыг цаг хугацаанд нь чанартай бэлтгэж хүргүүлэхэд оршино.
Банкны бүх төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг Корпорэйт байгууллагад борлуулах, харилцагчдын өмнө банкийг төлөөлөн үйлчилж, харилцагчийн үйлчилгээний сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэн, банкны ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэн ажиллахад оршино.
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Жижиг дунд бизнес эрхлэгчид болон нэгжийн зорилтот харилцагчдад банкны бүх төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, зорилтот түвшинг хангах. Шинээр харилцагч татах, хуучин харилцагчаа алдахгүй байхад анхаарах, харилцагчаас банкинд ирэх өгөөжийг нэмэгдүүлэх.
Гадаадын банк, санхүүгийн байгууллагуудтай харилцах, банкны бодлогын хүрээнд тэдгээртэй банкийг төлөөлөн шинээр харилцаа тогтоох, хамтын ажиллагааг өргөжүүлэх санал санаачилга боловсруулах, олон талт хамтын ажиллагааны гэрээ хэлэлцээр байгуулах, үр ашигтай хэрэгжүүлэх, холбогдох санал, хүсэлт, асуудлыг тухай бүр хамтран шийдвэрлэх, хамтын ажиллагааны тасралтгүй байдлыг хангахад оршино.
Банкны зээлийн үйл ажиллагаатай холбоотой байгаль орчин, нийгмийн эрсдэлийг үнэлэх, удирдах, шаардлагатай авах арга хэмжээг тодорхойлох; Банкны байгаль орчин, нийгмийн удирдлагын менежментийг сайжруулах, холбогдох үнэлгээний арга, аргачлалыг боловсруулах, сайжруулах; Зээлийн үйл ажиллагаанд оролцогчдыг байгаль орчин, нийгмийн эрсдэлийг удирдахтай холбоотой мэдээллээр хангах; Банкны тогтвортой хөгжил, тогтвортой санхүүжилтийн стратегийн хүрээнд хийгдэх үндсэн зорилгуудын хэрэгжилтийг хангаж, дэмжлэг үзүүлэн ажиллахад оршино.
- Бизнес төлөвлөгөө, зорилтыг хангах - Зээлийн үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх - Бүртгэлийн үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх - Дижитал шилжилтийн үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Жижиг дунд бизнес эрхлэгчид болон нэгжийн зорилтот харилцагчдад банкны бүх төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, зорилтот түвшинг хангах. Шинээр харилцагч татах, хуучин харилцагчаа алдахгүй байхад анхаарах, харилцагчаас банкинд ирэх өгөөжийг нэмэгдүүлэх.
Голомт банкны Төлөөлөн Удирдах Зөвлөлийн болон Хувьцаа эзэмшигчдийн хурлын үйл ажиллагааг тасралтгүй явуулахад оролцож, дэмжлэг үзүүлэх. Компанийн тайлагнал, засаглалыг сайжруулахад оролцож, дэмжих зорилготой.
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Зээлийн хувийн хэргийг хянан хүлээн авч, зөрчлийг мэдэгдэж засуулах, МИК-д шалгуулах, МИК-д шаардлага хангуулж худалдах, МИК-д худалдсан зээлд үйлчилгээ үзүүлэхтэй холбоотой зарим ажлыг хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Зээлийн хувийн хэргийг хянан хүлээн авч, зөрчлийг мэдэгдэж засуулах, тайлагнах, төвлөрүүлэн найдвартай хадгалах.
Жижиг дунд бизнес эрхлэгчид болон нэгжийн зорилтот харилцагчдад банкны бүх төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, зорилтот түвшинг хангах. Шинээр харилцагч татах, хуучин харилцагчаа алдахгүй байхад анхаарах, харилцагчаас банкинд ирэх өгөөжийг нэмэгдүүлэх.
Жижиг дунд бизнес эрхлэгчид болон нэгжийн зорилтот харилцагчдад банкны бүх төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, зорилтот түвшинг хангах. Шинээр харилцагч татах, хуучин харилцагчаа алдахгүй байхад анхаарах, харилцагчаас банкинд ирэх өгөөжийг нэмэгдүүлэх.
Банкны зорилго, стратегид тулгуурлан үр ашигтай харилцагчийн бааз суурийг нэмэгдүүлэх, хадгалж үлдэхэд чиглэсэн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хөгжүүлэх, шинээр нэвтрүүлэх, хүргэх сувгийг нээх нэмэгдүүлэх, харилцагчийг идэвхижүүлэх үйл ажиллагааг холбогдох нэгжүүдтэй хамтран хэрэгжүүлэх замаар иргэдийн бизнесийг тэлэх, эдгээртэй холбоотой үйл ажиллагааг гүйцэтгэх, тайлагнахад оршино.
Банкны салбар, тооцооны төв, кассуудын цахилгааны эвдрэл гэмтлийг засах, аж ахуйн ажилд туслахад оршино.
Лизингийн хороодын хурлыг зохион байгуулах, хороодын дүрэм, шийдвэрийн хэрэгжилтийг хангуулах, лизингийн хороодын үйл ажиллагаа, хурлаар хэлэлцсэн асуудлуудыг дүгнэн тайлагнаж, шийдвэрийн хуудас бэлдэн холбогдох гарын үсэг зуруулан ажиллах; Харилцагчийн үйлчилгээний стандарт болон дотоодын дүрэм журмыг нэгждээ мөрдүүлэх, сайжруулах чиглэл өгөх, хяналт тавих, баг хамт олноо харилцагчийн үйлчилгээгээр дэмжлэг үзүүлэн манлайлан ажиллах. Харилцагчид сэтгэл ханамжтай үйлчилгээ авах нөхцөлийг бүрдүүлэх, үйлчилгээ авах бүхий л хугацаанд харилцагчийг халамжлах, туслах, зөвлөгөө өгөх, чиглүүлэх ажлыг удирдан зохион байгуулж ажиллахад оршино.
Банкны салбар тооцооны төвүүдийг /цаашид “СТТ” гэх/ нэгдсэн бодлого, стратеги болон өдөр тутмын үйл ажиллагааг дэмжих, удирдах, СТТ-р хийгдэж буй бизнесийн үйл ажиллагааг өргөжүүлж ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, харилцагч төвтэй үйлчилгээг хүргэх, СТТ-ийн болон ажилтнуудын гүйцэтгэлийн үнэлгээний аргачлал боловсруулах, үнэлж дүгнэх, үнэлгээтэй холбоотой үр ашиг бүхий сайжруулалтуудыг тогтмол хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Зуслангийн ашиглалт, үйлчилгээ, харуул хамгаалалтыг хариуцан оршин суугчдын аюулгүй байдлыг ханган ажиллахад оршино.
Хугацаа хэтэрсэн зээлийн өр төлбөртэй харилцагчтай утас болон цахим суваг ашиглан холбогдох, биечлэн уулзах, шуудангаар мэдэгдэх хуудас илгээх, зээлийн өр төлбөрийг богино хугацаанд төлүүлэх, хариуцсан салбарын зээл цуглуулах үйл ажиллагааг хянах, хугацаа хэтрэлтийг бууруулах, зээл цуглуулахад оршино.
Зээл барагдуулах үйл ажиллагаанд оролцогчдын хоорондын уялдаа холбоог хангах, нэгжийн балансыг зөв бүртгэн өдөр бүр шинэчилж, удирдлагуудыг тайлан мэдээллээр тасралтгүй хангах, актив барагдуулах үйл ажиллагааны дотоод хяналтын үр ашгийг сайжруулах замаар зээл барагдуулах төлөвлөгөөг хангуулж ажиллахад оршино.
Банкны нэгжийн болон салбарын үнэлгээний хуудас, тэдгээрийн KPI үзүүлэлтийг боловсруулж батлуулах, төвийн нэгжүүдийн үйл ажиллагааны төлөвлөгөөг батлуулах ажлыг зохион байгуулж, хэрэгжилтийг хангуулах, банкны төвийн нэгж, салбар ТТ-н гүйцэтгэлийг үнэлэх, холбогдох хороонд танилцуулахад оршино.
Банкны үйл ажиллагааг бүтээмжтэй, үр ашигтай байлгах зорилгоор банкны хэмжээнд мөрдөх бизнес процесс менежментийн бодлогыг тодорхойлох, хэрэгжүүлэх, процесс суурьтай соёл, засаглалын тогтолцоог бий болгоход оршино.
Банкны бизнес төлөвлөгөөний зорилтыг дэмжих, харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хүргэхэд шууд нөлөөтэй бизнесийн гол процессуудыг харилцагч төвтэйгөөр сайжруулах, дижиталчлах, шинээр нэвтрүүлэхэд нөхцөл байдал тодорхойлох, шийдэл гаргах, өөрчлөлтийг нэвтрүүлэх, жигдрүүлэх бүхий л үе шатыг удирдан зохион байгуулж дэмжин ажиллахад оршино.
Банкны үндсэн бүртгэлийн, дэд, дотоод системүүдийн өндөрлөгөө хийх, өндөрлөгөөнөөс үүссэн файлуудыг хөрвүүлэх, өндөрлөгөөнд оруулах санхүүгийн болон санхүүгийн бус файл оруулах, өндөрлөгөөний явцын болон хяналтын тайланг бэлтгэх, илгээх, өндөрлөгөөний явцад үүссэн асуудлыг шуурхай мэдээлэх, асуудлыг шийдвэрлүүлэх