Сошиал медиа платформууд дээр контент боловсруулах, нийтлэх болон удирдах Дижитал маркетингийн стратегийг боловсруулах болон хэрэгжүүлэх Сошиал медиа сурталчилгаа болон кампанийн үр дүнг хэмжих, шинжлэх Байгууллагын онлайн нэр хүндийг хянах, сайжруулах Хэрэглэгчийн оролцоог нэмэгдүүлэх зорилгоор контентын төлөвлөгөө боловсруулах Сошиал медиа платформууд дээр хэрэглэгчидтэй харилцах Өөрийн болон өрсөлдөгчдийн сошиал медиа үйл ажиллагааг судлах Сошиал медиа контентыг хянах, засварлах, сайжруулах Дижитал маркетингийн чиглэлээр бусад багтай хамтран ажиллах Дижитал маркетингийн чиглэлийн шинэ хандлагуудыг судлах, танилцуулах