Захиалга хүлээн авах: Харилцагчаас (эмийн сан, эмнэлэг, хувийн эмч, байгууллага гэх мэт) ирсэн захиалгыг утсаар, имэйлээр эсвэл онлайн системээр үнэн зөв, шуурхай хүлээн авах. Захиалгын бүртгэл хийх: Захиалгыг ERP/бүртгэлийн системд бүрэн, үнэн зөв оруулж бүртгэх. Бараа бүтээгдэхүүний нөөцийн мэдээлэл шалгах: Захиалагдсан бараа бүтээгдэхүүний үлдэгдэл, хадгалалт, хугацааны мэдээллийг шалгаж, шаардлагатай тохиолдолд холбогдох хэлтэстэй хамтран ажиллах. Захиалгын гүйцэтгэл хянах: Захиалгыг агуулах, хүргэлтийн албанд шилжүүлж, гүйцэтгэлийн явцыг хянах, хоцролт, зөрчил илэрвэл мэдээлэх. Харилцагчтай харилцах: Захиалгын талаарх нэмэлт мэдээлэл, тайлбар, хариу өгөх, шаардлагатай тохиолдолд санал гомдлыг хүлээн авч холбогдох албанд дамжуулах. Тайлан гаргах: Захиалгын өдөр тутмын, долоо хоногийн болон сарын тайланг бэлтгэж удирдлагад танилцуулах. Байгууллагын дотоод журам, стандарт, ёс зүйг мөрдөх: Эмийн бүтээгдэхүүний холбогдох хууль, журам, стандартуудыг баримтлан ажиллах.