Ажилтнуудын сургалт, хөгжүүлэлтийг үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах; Хөдөлмөрийн гэрээ байгуулах, тушаал, албан бичиг боловсруулах
Ажлын байрны зорилго/ үүрэг: Компанийн хэмжээний маркетингийн стратеги бодлого, гадаад болон дотоод харилцааны төлөвлөгөө боловсруулах, тэдгээртэй холбоотой үйл ажиллагаа хариуцах Бизнесийн гадаад болон дотоод орчны шинжилгээ хийх Брэндинг, бүтээгдэхүүн сурталчилах маркетингийн үйл ажиллагааг төлөвлөх, амжилттай хэрэгжүүлэх; Сурталчилгааны постер, баннер боловсруулах, онлайн сурталчилгаа, идэвхжүүлэлтийг зохион байгуулах, хяналт тавих; Хэрэглэгч, олон нийтэд хандсан компанийн мэдээллийн эх үүсвэрүүдийг хөгжүүлэх, хариуцан ажиллах /social network, бусад/; Компанийн нэрийн өмнөөс байгууллагатай хамтран ажиллах, брэндээ оновчтой байдлаар сурталчлах, тайлан гаргах; Веб сайтын мэдээ мэдээллийг шинэчлэх; Өдөр тутмын үйл ажиллагаа / санал илгээх, харилцах, сурталчилгаа байршуулах, хяналт тавих
-Дотоод аудитын үйл ажиллагааг хариуцан зохион байгуулах -Аудитын явцад мэдээлэл цуглуулах, шинжлэх, дүн шинжлэх -Банкны бодлого, журмыг мөрдөж байгаа эсэхийг шалгах -Аудитын тайланг бэлтгэх, удирдлага, захиргаанд танилцуулах -Үйл ажиллагаа, санхүүгийн зөрчлийг илрүүлэх, шийдвэрлэх -Төсөв, санхүүгийн төлөвлөгөөний гүйцэтгэлийг шалгах -Аудитын стандарт, журам, дүрэм журмыг мөрдөж ажиллах -Аудитын багийн гишүүдийн сургалт, хөгжлийг дэмжих