Компанийн болон брэндийн үнэ цэнийг өсгөх төсөл хөтөлбөрүүдийг санаачлан хэрэгжүүлэх Маркетингийн стратеги, төлөвлөгөөг боловсруулах, хэрэгжилтийг хангаж ажиллах Сошиал медиа, контент хөгжүүлэлт хөтлөх, зар сурталчилгааны идэвхжүүлэлт хийх Удирдлагаас өгсөн бусад үүрэг даалгаврыг гүйцэтгэх.
Гүйцэтгэх удирдлагын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх Албан бичиг төлөвлөх, боловсруулах, хөтлөх, илтгэх, тайлагнах Хурал, уулзалт төлөвлөн зохион байгуулах Судалгаа хийх, мэдээлэл цуглуулах Удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгавар биелүүлэх зэрэг АБТ-ын дагуу ажлуудыг хийж гүйцэтгэнэ.
Борлуулалтын стратеги боловсруулж, хэрэгжүүлэх Борлуулалтын багийг удирдан зохион байгуулах Зах зээлд шинжилгээ хийх Борлуулалтын зорилгуудыг тогтоож, биелэлтийг хянах Хэрэглэгчийн харилцааг сайжруулах, шинэ үйлчлүүлэгчид татах Борлуулалтын тайлан, статистик мэдээллийг бэлтгэх Борлуулалтын төсөв, зардлыг удирдах Борлуулалтын үйл ажиллагааг сайжруулах шинэ арга хэмжээ зохион байгуулах
Компанийн хүний нөөцийн төлөвлөлтийн дагуу сул орон тоо бий болсон ажлын байрыг тухай бүр албан тушаалын шаардлага хангахуйц хүний нөөцөөр хангах Сонгон шалгаруулалтын үйл ажиллагааг Хүний нөөцийн бүрдүүлэлт, сонгон шалгаруулалтын журмын дагуу зохион байгуулах Компанийн ажлын зарын нэгдсэн сайтад нээлттэй ажлын байрны мэдээллийг тогтмол шинэчлэн байршуулах, бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр, сувгийг нэмэгдүүлж ажиллах Шинэ ажилтанд байгууллага, ажил үүрэг, хамтран ажиллагчдад танилцуулах, чиглүүлэх, Шинэ ажилтан, албан тушаал дэвшин ажиллаж байгаа ажилтны туршилтын хугацааны дасан зохицох хөтөлбөрийг чиглүүлэх, хэрэгжилтэд хяналт тавих
Товлосон маршрутын дагуу өөрт хуваарилагдсан сувгаар явж захиалга авах, танилцуулга хийх, бараа бүтээгдэхүүнийг амжилттай борлуулах Харилцагчийн лангуунд барааны тасалдал үүсгэхгүй байхад анхаарч, мөн барааны өрөлт хураалтыг стандартын дагуу байлгахад хяналт тавих Харилцагч худалдан авагчаас авсан захиалгыг САП системд бүртгэж, захиалга үүсгэх Өөрийн хариуцсан харилцагч нарын авлагыг хянаж, төлбөр төлөлтийг барагдуулах чиглэлд борлуулалтын менежер, авлагын хянагч, тооцооны ажилтнуудтай хамтран ажиллах
Товлосон маршрутын дагуу өөрт хуваарилагдсан сувгаар явж захиалга авах, танилцуулга хийх, бараа бүтээгдэхүүнийг амжилттай борлуулах Харилцагчийн лангуунд барааны тасалдал үүсгэхгүй байхад анхаарч, мөн барааны өрөлт хураалтыг стандартын дагуу байлгахад хяналт тавих Харилцагч худалдан авагчаас авсан захиалгыг САП системд бүртгэж, захиалга үүсгэх Өөрийн хариуцсан харилцагч нарын авлагыг хянаж, төлбөр төлөлтийг барагдуулах чиглэлд борлуулалтын менежер, авлагын хянагч, тооцооны ажилтнуудтай хамтран ажиллах
Маркетинг, идэвхижүүлэлтийн хөтөлбөрийн дагуу эх бэлтгэл хийх Компанийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний танилцуулга, дизайныг бэлтгэх Үйл ажиллагаатай холбоотой постер, загвар зураг, видео бэлтгэх Ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсаны дагуу бусад үүргүүд
Бизнесийн судалгаа хийх Гадаад харилцаа, захиалга, татан авалт хариуцан ажиллах Тайлан мэдээ боловсруулах, илтгэх, тайлагнах Брэндийн хөгжүүлэлт дээр ажиллах
Худалдааны цэгүүд дээрх идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагааг төлөвлөх, зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх. Брэнд болон бүтээгдэхүүний идэвхжүүлэлтийн стратеги боловсруулж, хэрэгжилтийг хангах. Худалдааны цэгүүдийн өрөлтийн стандартыг мөрдүүлж, мерчиндайзингийн бодлогыг хэрэгжүүлэх. Урамшуулалт хөтөлбөр, хямдрал, бэлгийн багцын үйл ажиллагааг зохион байгуулах, үр дүнг тайлагнах. Борлуулалтын багтай уялдаа холбоотой ажиллаж, нэмэлт борлуулалтыг бий болгох тактик, стратеги боловсруулах. Зах зээл болон өрсөлдөгчийн идэвхжүүлэлтийн судалгаа хийх, дүн шинжилгээ хийх, тайлагнах. Trade marketing төсвийг оновчтой төлөвлөж, үр ашигтай зарцуулах, ROI-д үндэслэн үнэлгээ хийх. Сувгийн онцлогт тохирсон идэвхжүүлэлтийн шийдэл боловсруулах (Орчин үеийн, уламжлалт, бүс нутгийн суваг). KPI үзүүлэлтүүдийг тодорхойлж, хэрэгжилтийг хянах, гүйцэтгэлийг үнэлэх.
Хэрэглэгчдэд PANDORA BRAND-ыг танилцуулан сурталчилж хэрэглэгч нэг бүрийн сэтгэл ханамжид хүрч худалдаа борлуулалтын үйлчилгээ үзүүлэх.
Худалдааны цэгүүд дээрх идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагааг төлөвлөх, зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх. Брэнд болон бүтээгдэхүүний идэвхжүүлэлтийг боловсруулж, хэрэгжилтийг хангах. Худалдааны цэгүүдийн өрөлтийн стандартыг мөрдүүлж, мерчиндайзингийн бодлогыг хэрэгжүүлэх. Урамшуулалт хөтөлбөр, хямдрал, бэлгийн багцын үйл ажиллагааг зохион байгуулах, үр дүнг тайлагнах. Борлуулалтын багтай уялдаа холбоотой ажиллаж, нэмэлт борлуулалтыг бий болгох тактик, стратеги боловсруулах. Зах зээл болон өрсөлдөгчийн идэвхжүүлэлтийн судалгаа хийх, дүн шинжилгээ хийх, тайлагнах. Сувгийн онцлогт тохирсон идэвхжүүлэлтийн шийдэл боловсруулах (Орчин үеийн, уламжлалт, бүс нутгийн суваг).
Сургалтын өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдах, зохион байгуулах Хичээлийн агуулга, хөтөлбөр боловсруулах Багш, сургагч нарыг өдөр тутмын мэдээллээр хангах Сургалтын бэлтгэл ажил хангах Сургалтын материал, хичээл хөгжүүлэлт дээр ажиллах Суралцагчдыг мэдээллээр хангаж, удирдан чиглүүлэх Сошиал медиа, албан мэдээлэл түгээх, тархаах