Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Шангри-ла Хотел Улаанбаатар

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Гал тогооны угаагч (Үндсэн)

  Бүтэн цагаар ажиллах боломжтой байх Хоол хийсний дараах хэрэгслүүд (аяга, халбага, сэрээ, хутга, тогоо, хайруулын таваг г.м)-ийг угаах. Гар аргаар болон аяга таваг угаагч машин ашиглан угаах. Угаасан хэрэгслийг хатаах, зөв ангилж тавиурт байрлуулах. Хог хаягдлыг ялгах, хогийн савыг хоослох, угаах. Ариун цэврийн шаардлагыг хангах, ариутгал хийх шаардлагатай бол хэрэгжүүлэх. Хоол хийхэд хэрэглэгдэх сав суулга, багаж хэрэгслийг цэвэрлэж, бэлэн байлгах. Гал тогооны ажилтнуудын хэрэгцээнд нийцүүлэн багаж хэрэгслийг байрлуулах, цэгцлэх.  

Human Resources coordinator/ Хүний нөөцийн туслах

Under the guidance and supervision of the Director of Human Resources, you will provideadministrative assistance to HR Department and guidance to internal guests who contact/ visit the HR office. You will assist with the administration of the day-to-day operations, functions, duties and practices and play an active role on employee relations and welfare.   Key responsibilities:  Performs HR duties as instructed by Director of HR Administering the leaves recording and tracking Coordinates employee activities Other Duties

Sales & Marketing Secretary

Under the guidance and supervision of the Director of Sales & Marketing, you will provide administrative assistance to Sales & Marketing Department and guidance to internal & external guests/ suppliers who contact or visit the Sales&Marketing office. You will assist with the administration of the day-to-day operations, duties and practices and play an active role on departmental functions.  Key responsibilities:   Performs all secretarial and administrative duties as instructed by the Division Head Ensures efficient filing system for employee files, timely submission of daily & monthly reports, incoming / outgoing files and trace files Updates all filing systems and records all expenses of sales&marketing Liaises with the Purchasing Officer on all purchase requisition issued & expedites the delivery of maintenance items and/or services Responsible for the divisions’ duty roster, leave & overtime recording and tracking in line with the payroll system Coordinate daily office related activities & accurate document processing

Үйлчлэгч /Бүтэн цагийн/

Гадна болон дотор нийтийн талбайн цэвэрлэгээг хийх.  

CCTV Operator- Камер хянагч-Зочид буудалд

Хамгаалалтын албаны менежерийн удирдлаган доор Зочид буудлын аюулгүй ажиллагааг ханган ажиллана

Хэсгийн ахлах тогооч E1

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 

Ажилчдын хоолны тогооч

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 

Хэсгийн ахлах тогооч E1

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 

Accounts Receivable- Авлагын нягтлан бодогч

Service Associate -Accounts Receivable Under the guidance and supervision of the Assistant Financial Controller – you are responsible for providing financial, administrative and clerical services in order to ensure effective, efficient and accurate finance and administrative operations by complying with the corporate standards and policies. Ensuring that accounts statement and follow-up letters are mailed on a timely basis. Controlling by recording, posting and balancing all advance deposit. Submitting prompt and detailed response to guests and management inquiries regarding city ledgers and receivables accounts. 

Finance risk control (cost)/ Эрдслийн хяналтын ажи

Service Associate  –   Finance risk control (cost) Under the guidance and supervision of the Assistant Financial Controller – you are responsible for providing financial, administrative and clerical services in order to ensure effective, efficient and accurate finance and administrative operations by complying with the corporate standards and policies.  The Accountant must have a complete knowledge of general ledger, accounts payable and accounts receivable operations, chart of accounts, and receiving and purchasing operations.

Sous Chef - Ахлах тогооч M1A

Key responsibilities:   Excellent knowledge in handling kitchen operations   Ensures smooth operation in the Kitchen, proper product control offering the best dishes without compromising quality Provides supervision, coaching and training to all Commissary kitchen colleagues Ensure the highest level of food safety by strictly enforcing Shangri-La’s Food Safety Management System / HACCP guidelines Handles guest feedback with regards to quality, variety of food and team’s performance & takes corrective actions based on their feed back Maintains good relations with internal & external customers

Sous Chef - Ахлах тогооч M1A

Key responsibilities:   Excellent knowledge in handling kitchen operations   Ensures smooth operation in the Kitchen, proper product control offering the best dishes without compromising quality Provides supervision, coaching and training to all Commissary kitchen colleagues Ensure the highest level of food safety by strictly enforcing Shangri-La’s Food Safety Management System / HACCP guidelines Handles guest feedback with regards to quality, variety of food and team’s performance & takes corrective actions based on their feed back Maintains good relations with internal & external customers

Sales Coordinator

It takes a special kind of person to work at Shangri-La: someone with an eye for details and the skills to perform; someone with an attitude to deliver and a passion to delight. Are you Shangri-La? We are diverse, warm and caring, but also demanding, dynamic and innovative.As with every property in the group,Shangri-La Hotel, Ulaanbaatar will operate on a simple yet powerful philosophy of Shangri-La hospitality from a caring family. The uniquely Asian view of service at this luxury hotel embodies the core values of respect, helpfulness, courtesy, sincerity and humility. These qualities have been the cornerstone of Shangri-La's success.  We are currently seeking for a Sales Coordinator to join our Sales & Marketing Team. Sales Coordinator Under the general guidance and supervision of the Director of Sales & Marketing assists in the negotiation process and handling corporate clients, assists in sending proposals and Letters of Agreement, secretarial and administrative back-up which includes Department’s reports, hotel inspections,attending to walk-in clients or any other specific projects as assigned.Ensures prompt, efficient and friendly service to all guests at all time.

Sous Chef - Ахлах тогооч

Key responsibilities:   Excellent knowledge in handling kitchen operations   Ensures smooth operation in the Kitchen, proper product control offering the best dishes without compromising quality Provides supervision, coaching and training to all Commissary kitchen colleagues Ensure the highest level of food safety by strictly enforcing Shangri-La’s Food Safety Management System / HACCP guidelines Handles guest feedback with regards to quality, variety of food and team’s performance & takes corrective actions based on their feed back Maintains good relations with internal & external customers

Худалдан авалтын ажилтан

Компанийн хэмжээнд шаардлагтай байга бараа материалын захиалга, судалгааг гаргаж нөөцийг тогтоох Баталгаажсан худалдан авалтын дагуу шаардлагатай тохиолдолд нийлүүлэгчтэй гэрээ байгуулна.

Талх нарийн боовны ахлах тогооч

Pastry Chef   Ерөнхий тогоочийн удирдлаган дор зочид буудлын нарийн боов, нарийн боовны үйлдвэрлэл болон нарийн боовны гал тогооны хэлтсийг хариуцан ажиллана.      

Хамгаалалтын нарийн бичиг

Аюулгүй байдлын тайлан, бүртгэл, тушаал шийдвэрийг боловсруулж хөтлөх Ажилтнуудын үүрэг хуваарилалт, хяналтын хуудсуудыг бүрдүүлэх Камер, нэвтрэх системтэй холбоотой баримтуудыг архивлах Аюулгүй байдлын дарга болон хамгаалалтын ажилтнуудын хоорондын холбоо зохицуулах Удирдлага болон бусад албадтай албан ёсны бичиг хэрэг, имэйлээр харилцах Нэвтрэх эрхийн бичиг, зөвшөөрөлтэй холбогдсон бичиг баримтыг бүртгэх Камер, дохиоллын системийн бүртгэл, засвар үйлчилгээний тайланг хөтлөх Нууц бичиг баримтыг хамгаалах, зөвшөөрөлгүй хандахаас сэргийлэх Аюулгүй байдлын дотоод журам, бодлогын биелэлтийг дэмжих үүрэгтэй  

Rooms Secretary

    Зочдыг найрсаг хүлээн авах, өрөөний тухай мэдээлэл өгөх Хүсэлт, гомдлыг хүлээн авч зохих хүмүүст дамжуулах Өрөөний хуваарийг гаргах, бүртгэх, хянах Хурал, уулзалтын тов, цагийн хуваарийг зохицуулах Зохион байгуулалттай, саадгүй үйл ажиллагаа явуулахад дэмжлэг үзүүлэх Мэдээллийг цаг тухайд нь дамжуулах, зохих хүнд хүргэх Ээлжит тайлин мэдээ бэлтгэх, бусад хэлтсүүдтэй хамтран аижлллах    

Хамгаалалтын ажилтан - Зочид буудалд

Хамгаалалтын хэлтэсийн менежерийн удирдлаган дор зочид буудлын аюулгүй байдлыг хариуцан ажиллана

Хоол ба Ундааны үйлчилгээний ахлах ажилтан

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу

Зочин угтах ажилтан - Concierge

  Зочдыг найрсаг хүлээн авах, мэндчилэх. Зочдын асуусан асуултад хариу өгөх, шаардлагатай мэдээллийг өгөх. Зочдын хэрэгцээ шаардлагыг ойлгож, тухайн хэрэгцээнд нийцсэн үйлчилгээг санал болгох Орон нутгийн аялал жуулчлалын мэдээлэл, түүхэн газрууд, ресторан, дэлгүүрийн талаар мэдээлэл өгөх. Үйлчлүүлэгчдэд нийтийн тээврийн маршрут, газрын зураг, цагийн хуваарийн талаар заавар өгөх. Зочдод тасалбар, ресторан, театр, арга хэмжээний захиалга хийхэд туслах. Аялал, хөтөлбөр, тээврийн хэрэгслийн захиалгыг зохицуулах. Шаардлагатай бол өрөөний үйлчилгээ эсвэл нэмэлт үйлчилгээ захиалах. Бусад ажлын байрны тодорхойлолтод заасан үүргүүд  

Харилцагчийн үйлчилгээний ажилтан N2

  Ирсэн зочдыг мэндчилж хүлээн авах. Байгууллагын үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх. Зочдын асуусан асуултад тодорхой, найрсаг хариу өгөх. Зочдод өрөө эсвэл үйлчилгээг захиалах үйл явцыг зохион байгуулах. Захиалгын мэдээллийг системд бүртгэх болон баталгаажуулах. Шаардлагатай бол захиалга цуцлах эсвэл өөрчлөлт хийх. Бусад ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан үүргүүд  

Харилцагчийн үйлчилгээний ажилтан N1

  Ирсэн зочдыг мэндчилж хүлээн авах. Байгууллагын үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх. Зочдын асуусан асуултад тодорхой, найрсаг хариу өгөх. Зочдод өрөө эсвэл үйлчилгээг захиалах үйл явцыг зохион байгуулах. Захиалгын мэдээллийг системд бүртгэх болон баталгаажуулах. Шаардлагатай бол захиалга цуцлах эсвэл өөрчлөлт хийх.  

Зочин угтах ажилтан N2

Зочид буудалд байрласан зочдыг зөв хурдан шуурхай мэдээлэлээр хангах, Зочдыг угтан авах, үдэж гаргах 

Зочин угтах ажилтан N1

Зочид буудалд байрласан зочдыг зөв хурдан шуурхай мэдээлэлээр хангах, Зочидыг угтан авах, үдэж гаргах 

Тогооч - Хүйтэн зууш N2

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 

Тогооч - Хүйтэн зууш N1

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 

Хоол ба Ундааны үйлчилгээний ахлах ажилтан

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу

Хэсгийн ахлах тогооч - Нарийн боов E2

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 

Хэсгийн ахлах тогооч - Нарийн боов E1

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 

Угаалгын ахлах ажилтан E1

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу.   Хими цэвэрлэгээнд ажиллаж байсан туршлагатай.  

Зөөгч N2 ( Бүтэн цагийн)

- Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу - Зочидод үйчлэх  

Зөөгч N1 ( Бүтэн цагийн)

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу

Угаалгын ажилтан N1 (үндсэн ажилтан)

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу. Хими цэвэрлэгээнд ажиллаж байсан бол давуу тал болно.

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 19 Olympic Street , Sukhbaatar District 1 Ulaanbaatar, Mongolia 14241

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2025.