Манай компанийн маркетингийн менежер нь маркетингийн бодлого, стратегийг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, брэнд хөгжүүлэх, үнэ цэнийг өсгөх, зах зээл дэх өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх зорилгын хүрээнд дараах ажил үүргийг гүйцэтгэнэ. Маркетингийн стратеги, жилийн төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх Брэндийн бүтээлч болон дижитал контентын менежмент хийх Зах зээлийн судалгаа хийх, хэрэглэгчийн хэрэгцээ, зан төлөвийг шинжлэх Уламжлалт сувгууд болон сошиал медиа, сурталчилгаа, идэвхжүүлэлтийн кампанит ажлууд зохион байгуулах Борлуулалт, маркетингийн уялдаа холбоог хангах Маркетингийн зардлын төлөвлөлт, тайлагнал хийх Багаар ажиллах
Бизнесийн үйл явц, ажлын урсгал, системийг шинжилж, сайжруулах боломжийг тодорхойлох; Оролцогч талуудаас бизнесийн шаардлагыг цуглуулж, баримтжуулах; Зах зээлийн судалгаа болон өгөгдлийн шинжилгээ хийх; Удирдлагад зориулсан тайлан, хяналтын самбар (dashboard), танилцуулга боловсруулах; Мэдээллийн технологийн болон хөгжүүлэлтийн багтай хамтран шийдэл боловсруулах; Гол гүйцэтгэлийн үзүүлэлтүүдийг (KPIs) хянаж, хэрэгжүүлэх зөвлөмж гаргах; Төсөл, эрсдэлийн үнэлгээ болон стратегийн төлөвлөгөө боловсруулахад оролцох.
Шинэ болон өргөтгөсөн backend системүүдийн архитектур, хөгжүүлэлт хийх Microservice, RESTful API, өгөгдөл боловсруулах pipeline-г зохион бүтээх ба хөгжүүлэх Кодын чанарыг сайжруулах, багийн код хянах процесст оролцох Аюулгүй, өргөтгөх боломжтой кодын бүтэц баримтлах Системийн найдвартай байдал, ажиллагааны үр ашигт задлан шинжилгээ хийх Бизнесийн баг, бүтээгдэхүүн эзэмшигч нартай техникийн шаардлага тодорхойлох уулзалтад оролцох CI/CD pipeline болон автоматжуулалтын орчныг ашиглах Өгөгдлийн сан, кэш системийн бүтээмжийг сайжруулах шийдэл боловсруулах
Тайзны тоног төхөөрөмжийн 2D, 3D дизайнтай холбоотой ажлуудыг хийж гүйцэтгэх; Хэрэглэгч, захиалагчийн хүсэл сонирхолд нийцсэн тайзны загвар боловсруулах, 3D зураг зурах; Тоног төхөөрөмж, тайзны угсралттай холбоотой инженерийн тооцоолол гаргахад шаардлагатай зураг төсөл боловсруулах; Орчин үеийн хэрэгцээнд суурилсан шинэлэг өнгө төрх, загвартай тайзны зураг гаргах, дизайн боловсруулах;
Хэвлэмэл контентуудыг цахимжуулан системд оруулах чиг үүргийн хүрээнд дараах ажил үүргийг гүйцэтгэнэ. Хэвлэмэл бүтээл сканнердах, засварлах Сканнердсан эхүүдийг засварлах, цахимжуулах Бүтээл зөөвөрлөх, эмхлэх, архивлах
Төслийн төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжилтийг удирдах Багийн гишүүдийн хооронд зохицуулалт хийх Төслийн явц, эрсдэлийг тайлагнах Харилцагч талуудтай байнгын харилцаа тогтоох Бичиг баримт, тайлан боловсруулах
CI/CD pipeline зохион байгуулах, сайжруулах Docker, Kubernetes орчинд суурилсан автоматжуулалт хийх Cloud орчны (AWS, GCP) нөөцүүдийг удирдах Мониторинг, лог анализ систем (Prometheus, Grafana) ашиглах Хөгжүүлэлтийн багтай нягт хамтран ажиллах
Сервер, үйлдлийн системүүдийн тохиргоо хийх ба шинэчлэлт хийх Хэрэглэгчийн эрх, нэвтрэх хандалтыг удирдах Нөөцлөлт, сэргээх төлөвлөгөө боловсруулж, хэрэгжүүлэх Системийн гүйцэтгэлийг хянах, сайжруулах арга хэмжээ авах Дотоод сүлжээ, домэйн орчныг хянах, ашиглах
Компанийн санхүү, нягтлан бодох бүртгэлийн үйл ажиллагааг стандарт, хууль, журмын дагуу хөтлөн, санхүү татварын тайлан гаргах.
Төслийн төлөвлөгөө боловсруулж, хэрэгжилтийг хянах, удирдан зохион байгуулах; Төслийн менежер, багийн гишүүд, оролцогч талуудтай хамтран ажиллаж, төслийн ажлуудыг хугацаанд нь гүйцэтгэх; Төслийн явц, хугацаа болон бусад холбоотой асуудлуудыг хянаж, шийдвэрлэх; Төслийн баримт бичиг, тайлан, хурлын тэмдэглэл хөтлөх, шинэчлэх; Хуваарь, нөөц, даалгаврыг удирдан зохион байгуулах замаар ажлын бүтээмжийг нэмэгдүүлэх; Дотоод болон гадаад харилцагчидтай үр дүнтэй харилцах, мэдээлэл солилцох; Төслийг компанийн зорилго, бодлоготой нийцүүлж хэрэгжүүлэх.
Эвент, энтертайнмент салбарын маркетинг, идэвхжүүлэлтийн ажлыг гүйцэтгэх; Компанийн зорилготой уялдуулан байгууллага болон харилцагч нарт зориулсан борлуулалтын төлөвлөгөө, гүйцэтгэл дээр ажиллах; Зорилтот сегментийн харилцагч болон шинэ харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээг санал болгох, гэрээ хэлэлцээр хийх; Борлуулалт нэмэгдүүлэх санал санаачилга гаргах, нэвтрүүлэх.
Телевизийн компанийн бүтэц, стратегийг анхнаас нь тодорхойлж, байгууллагын өсөлтийг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх Контент хөгжүүлэлт, мэдээний бодлого, соёл урлагийн хөтөлбөрийн нийцэл, чанарт хяналт тавих Үндэсний ба олон улсын түвшинд өрсөлдөхүйц мэдээллийн стандарт, редакцын зарчмуудыг төлөвшүүлэх Шинийг санаачлагч бүтээлч баг бүрдүүлэх, хүний нөөцийн бодлогыг удирдах Гадаад, дотоод түншлэл хөгжүүлж, стратегийн хөрөнгө оруулалт татах боломжуудыг нээх Санхүү, төсөв, үйл ажиллагааны гүйцэтгэлийг удирдаж, тайлагнах Харилцагч, үзэгчдийн итгэлийг хүлээсэн телевизийн брэндийг бүрдүүлж хөгжүүлэх
Компанийн стратеги зорилтуудад нийцсэн шинэ төсөл, санаачилга боловсруулж, хэрэгжүүлэх Бизнесийн шинэ боломжуудыг судалж, зах зээлийн шинжилгээ, өрсөлдөгчийн судалгаа хийх Шинээр хэрэгжих төслүүдийн бизнес модуль шинээр бий болгох, зах зээлд нэвтрүүлэх, төслийн удирдлагыг хэрэгжүүлэх ажлыг удирдан зохион байгуулах. Төслийн төлөвлөгөө, төсөв, цаг хугацааны удирдлага хийх, багийг удирдан зохион байгуулах Охин компаниуд болон салбар нэгжүүдтэй хамтран инновац шингэсэн бизнесийн шийдлүүд санал болгох Эдийн засгийн судалгаа шинжилгээ хийхэд шаардлагатай мэдээллээр хангуулах. Төслийн эрсдэлийг урьдчилан тооцоолж, удирдлага хийх, тайлагнах Гадаад болон дотоод түншүүдтэй стратегийн хамтын ажиллагаа хөгжүүлэх Төслийн гүйцэтгэлд шинжилгээ хийх, тайлагнах, тасралтгүй сайжруулах санал боловсруулах