Маркетингийн стратеги боловсруулж, хэрэгжүүлэх Зах зээлд шинжилгээ хийх, өрсөлдөгчийн судалгаа хийх Борлуулалтын төлөвлөгөө болон зорилтуудыг боловсруулах Хэрэглэгчдийн шаардлага, сонирхлыг ойлгож, бүтээгдэхүүний танилцуулга хийх Гадаад болон дотоод маркетингийн кампанит ажил зохион байгуулах Борлуулалтын багтай хамтран ажиллах, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх арга хэмжээнүүдийг хэрэгжүүлэх Бүтээгдэхүүний мэдээллийг маркетингийн материалд оруулах Борлуулалтын тайлан, маркетингийн үр дүнг дүгнэх