Компанийн маркетингийн стратегийг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хөгжүүлэх Бүтээгдэхүүний зах зээлийг шинжлэх, судлах, хүн ам зүйн судалгаа явуулах Компанийн зах зээлд эзлэх байр, хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх, боломжит худалдан авагчдыг татах, тэдгээрийг татах арга замыг эрэлхийлэх Борлуулалтын үйл ажиллагааанд мэргэжлийн зөвлөгөө өгөх, бүтээгдэхүүнээ сурталчлах, зах зээлд гаргахад мэргэжлийн зөвлөгөө өгөх Бүтээгдэхүүний байнгын худалдан авагчдыг нэмэгдүүүлэх арга хэмжээ авах Зах зээлийг судлах, шинэ боломжит зах зээлийг эрж хайх Үнэ хямдралын болон хүргэлтийн нөхцөл, борлуулалтыг урамшуулах журам, төсөв зардлыг оновчой болгох арга хэмжээ авч хэрэгжүүлэх Гэрээ байгуулах, хүмүүстэй харилцах, байгууллагын нэр хүндийг өсгөх Бүтээлч сэтгэлгээгээ хөгжүүлж шинэчлэн сайжруулах, шинийг зохиомжлох, зургаар илэрхийлэх, оновчтой шийдэл сонгох, үр дүнг хүргэх Зах зээл дээр бараа, бүтээгдэхүүний борлуулалтыг хамгийн их хувиар өсгөх үнийн бодлогыг боловсруулан хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжтай байх бүхий л үйл ажиллагааг зохицуулах.