1. Хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг хангах: • Амралтын үеийн төлөвлөгөөт үйл ажиллагааг цагийн хуваарийн дагуу зохион байгуулах • Оролцогчдын идэвхтэй оролцоог дэмжих, уриалах 2. Оролцогчдын аюулгүй байдал, дэг журмыг хангах: • Аюулгүй байдлын дүрэм, журмыг мөрдүүлэх • Гэнэтийн осол, эрүүл мэндийн асуудал гарсан тохиолдолд зохих арга хэмжээ авах 3. Харилцаа, мэдээлэл хариуцах: • Амрагчидтай эелдэг, ойлгомжтой харилцах • Мэдээллийг цаг тухайд нь хүргэх, санал хүсэлтийг сонсох, шийдвэрлэх 4. Багийн уялдаа холбоог хангах: • Бусад ажилтнуудтай уялдаа холбоотой ажиллах (гал тогоо, хамгаалалт, эмч гэх мэт) • Хамтран ажиллах багийн дунд зохион байгуулалт, хамтын ажиллагааг дэмжих 5. Хэрэгцээт зүйлсийг хянах, хангамж зохицуулах: • Үйл ажиллагаанд шаардлагатай материал, хэрэгслүүдийг бэлэн байлгах • Нийтийн хэрэглээний эд зүйлсийн зохистой хэрэглээг хянах 6. Тайлан, дүгнэлт гаргах: • Хөтөлбөрийн явц болон төгсгөлд тайлан бичих, үнэлгээ өгөх • Үйл ажиллагааны үр дүн, сайжруулах санал боловсруулах